The_Real_Infernape Ik wil niet voor de mensen spoileren hoe de wachtrij eruit ziet, dus als je het niet wil zien, heb ik het in een spoilertag geplaatst. Toppunt van sfeer en beleving. Click to reveal Click to hide !< Gevonden via Reddit van u/Sixflags82
TuttiFrutti The_Real_Infernape wow! Dit is zelfs voor Great Adventure ongelooflijk. Idyllisch en uniek!
luc136 The_Real_Infernape Toch goed om te zien dat zo’n fusie een bedrijf goed doet. Sinds Cedar Fair en Six Flags zijn samengegaan worden duidelijk kosten noch moeite gespaard! 👍
FlyingTimo TuttiFrutti Dit is zelfs voor Great Adventure ongelooflijk. Idyllisch en uniek! Nou ja, er zit een dak op en er hangen waaiers, ik vind het zeker een verbetering 😆
Jules luc136 Ja, dit is wel 't toppunt van de loodsen van Six Flags met de thema's van Cedar Fair. Goeie genade.
The_Real_Infernape Het entreebord is dan wel weer oprecht mooi. Zou dat dan toch de Cedar Fair invloed zijn?
Tactic The_Real_Infernape Die poort is goed uit de verf gekomen! Ik kan me zeker voorstellen dat ze die, vanuit Cedar Fair, in een keer goed wilden uitvoeren. Het landschap en de hekjes eromheen kun je altijd nog aanpakken tegen relatief lage kosten, maar als zo'n groot thematisch element eenmaal staat mag je bij Six Flags blij zijn als ze hem na 10 jaar een likje verf geven. Hopelijk blijft de lichttechniek ook werken en zijn ze die niet na een winterseizoen kwijt.
Coasterfrenzy The_Real_Infernape Het entreebord is dan wel weer oprecht mooi. Zou dat dan toch de Cedar Fair invloed zijn? Ik vind dit wel redelijk typisch Six Flags hoor. Het wisselt een beetje per park, maar ze kunnen er best aardig thematiseren als ze willen. Het zijn wel vaak de meer bekende SF parken die thematisch redelijk slecht uit de verf komen. Tactic maar als zo'n groot thematisch element eenmaal staat mag je bij Six Flags blij zijn als ze hem na 10 jaar een likje verf geven. Dat dan weer wel.
Philosopher Volgens dit bericht op X.com / Reddit zal deze nieuwe Vekoma-achtbaan er voorlopig uit liggen omdat een bezoeker op een van de lanceervinnen heeft gestapt. Hierdoor was er een kleine beschadiging ontstaan. Daarna is de baan blijven door draaien waardoor de schade is verergert.
Coasterfrenzy Dit verhaal klinkt weinig geloofwaardig. Anderzijds.. mijn ervaring met dit park was zo ontzettend slecht dat het me ook niet zou verbazen als dit realiteit is.