Japser Helaas, maar je zit wat betreft locatie aardig in de buurt 😃

• Japser heeft hierop gereageerd.

Kim Hebbes, het kasteel van de hartenkoningin in Alice's Curious Labyrinth.

• Kim heeft hierop gereageerd.
      9 maanden later

Omdat de vorige opgave al een flinke tijd niet geraden is zal ik bij deze een nieuwe opgave plaatsen om het spel weer op te pakken. Succes allemaal 🙂

Dit kan op 2 locaties zijn. Ofwel in de wachtrij van Snow White Scary Adventures ofwel de zuilen in Sleeping Beauty Castle (hoewel het daar meer uilen zijn als ik me niet vergis). Ik gok op Sneeuwwitje

keey87 Dat is een correcte gok! Het is in de wachtrij van de Sneeuwwitje dark ride inderdaad 🙂

Dacht al zoiets 😁 Goed, waar vinden we dit terug?
        Ben ook wel eens benieuwd waar de vorige foto was, als de poster dit leest mag ie altijd het antwoord nog laten weten 😁

• Bijgewerkt

keey87 Ben ook wel eens benieuwd waar de vorige foto was, als de poster dit leest mag ie altijd het antwoord nog laten weten 😁

Constellations de buzz Lightyear winkel aan de buitenzijde zit nog een verscholen vitrine met de inhoud uit 1992:

Foto even geleend van deze site kon mijn eigen foto even niet zo snel vinden.
          Edit:

Rechts waar de vuilnisbak staat

keey87 Een vogel in Alice's Curious Labyrinth.

@Gert-Jan Is dat niet Fauna van Sleeping Beauty (1959)
            Disney Princess Enchanted Tales: Follow Your Dreams?

FennaFenn_FennParks
              Dit lijkt me inderdaad die goede fee, nu nog de goede locatie in Disneyland Parijs.

Er is natuurlijk maar 1 plaats zover ik weet waar je deze kan vinden en dat is op het bronzen beeld van een dansende Aurora en prins Philip op de eerste etage van het Sleeping Beauty Castle bovenaan de trap 😅

Er is nog tenminste één andere plek waar je dit beeld kunt vinden, namelijk buiten bij de ingang van de walkthrough door het kasteel van Doornroosje in Disneyland, maar in Parijs bevindt het zich inderdaad bovenaan de trap in het kasteel.

Dan gaan we verder met de volgende:

keey87 Het prieeltje (denk ik dat het heet) op Main Street Square?

• keey87 heeft hierop gereageerd.