- Bijgewerkt
Ik zal als kerstkado een hint geven.
je zag altijd maar de helft.
Ik zal als kerstkado een hint geven.
je zag altijd maar de helft.
Is hij echt zo moeilijk??
Een van de figuren in het Alice doolhof? Koningin of kaart?
Piet_Verdriet nee die is fout
(Edit met extra tip) wat je hier ziet is een figuur.
Ik zal nog een tip geven welke hem een stuk makkelijker zal maken. Door een kaart is het niet meer te zien.
Volgende hint. dit is te vinden in het park waar Frozen voor veel commotie zorgt
Is dit het hoofd van een van de twee standbeelden van de Dinotopia Set in de voormalige Studio Tram Tour?
Wolfske Yes helemaal goed.!
Ik dacht dat het een regel was dat er enkel dingen mochten die nu nog te zien waren in het park, maar zie nu die regel hier niet staan enkel in het efteling topic. Ik zocht in iedergeval dus helemaal verkeerd.
Nu is mijn keel boat foto van een tijd terug dan natuurlijk ook discussiepunt maar die is nog te zien als je er langs komt met de Molly brown.
Dat werd een keer tijd.
Hierbij de nieuwe:
Is dit de wachtrij van Pirates?
Japser Ik dacht dat het een regel was dat er enkel dingen mochten die nu nog te zien waren in het park, maar zie nu die regel hier niet staan enkel in het efteling topic. Ik zocht in iedergeval dus helemaal verkeerd.
Ik vind het wel een goed idee om deze regel ook hier in te stellen en ik zal dit toevoegen aan de openingspost.
Zolang je er redelijkerwijs van uit kunt gaan dat je uitsnede nog in het park zichtbaar is mag je hem dus als foto plaatsen.
Captain Jack's?
Een makkelijke, denk ik :-)
paterdave2 klopt
Iets later dan gepland dus ben wel blij dat er nog geen nieuwe staat. Hierbij de nieuwe opdracht
Edit; mocht ik alweer meeraden eigenlijk