Holiday World heeft zojuist hun nieuwste aanwinst aangekondigd.
Een Vekoma Family Boomerang genaamd "Good Gravy" met treintjes gethematiseerd naar juskommetje.
Het station van de Intamin Flume Giraffica (eerder bekend als Pilgrim's Plunge) zal hiervoor hergebruikt worden.

• MrRC vindt dit leuk.

Perfecte uitbreiding voor Holiday World naar mijn mening. Het park had in mijn ogen nog echt gebrek aan een degelijke familycoaster tussen de Howler en het woodie geweld. Ook een leuke thematische slag binnen het Thanksgiving thema. Alleen qua layout misschien wat minder dan wat vergelijkbare banen maar dit gaat volgens mij prima zijn.

hebben ze straks 2 fatsoenlijke achtbanen.. 😛

Hahaha, het thema "jus" mag wel op de lijst van raarste achtbaanthema's. Hoe verzin je het 😆

HolidayWorld doet het weer.. Wat een heerlijke, originele thema voor een erg leuke achtbaan.

• MrRC vindt dit leuk.

Kijken of deze ook in een “pakket” gekocht is en we binnen een paar jaar nog een Vek9mazien opduiken.

Alles voor een goeie saus. 😆
Ik denk dat Vekoma hier een prima zet heeft gedaan.

Een jus thema... dat verzin je toch niet! Sowieso al de originaliteitsprijs 😃

Leuke uitbreiding voor dit park. Die family boomerangs gaan echt als warme broodjes. Doen ze goed bij Vekoma.

• MrRC vindt dit leuk.

Thema is natuurlijk een beetje gek, maar wel fijn dat ze een familie uitbreiding krijgen. Alleen jammer van de lay-out, daar had vast iets spannenders mee gedaan kunnen worden.

Hilarisch thema en echt een coaster die een gat vult in hun aanbod. Ik ben fan.

• MrRC vindt dit leuk.

Hjalmar helemaal mee eens, de lay out is niet heel speciaal en bij deze uitbreiding krijg ik een beetje het idee dat er op de centen gelet moet worden. Door deze lay out hoeven geen tunnels gegraven of gestort worden er gaan geen paden onder of boven langs en het stations gebouw stond natuurlijk ook al. Waar die vermelde 10 miljoen dollar dan in zit weet ik ook ff niet.

Heerlijk foute reclame. De interactieve darkride heeft al een goed gevoel voor humor en dat trekken ze hier heerlijk door.

Sjengske Door deze lay out hoeven geen tunnels gegraven of gestort worden er gaan geen paden onder of boven langs en het stations gebouw stond natuurlijk ook al.

Op zich word er in het algemeen vrij weinig gegraven of over elkaar heen gebouwd in Amerika. Dat het station van Pelgrim's Plunge ooit herbruikt moest worden is natuurlijk ook wel logisch. Prima gedaan zo. Benieuwd naar de verdere afwerking rondom het gebied ook. Nu stelt dat meestal ook niet veel voor, maar ik zie toch wel al wat dingetjes die nét iets meer doen dan een kale achtbaan.

Het lijkt mij een erg kort baantje. Is er ergens al bekend wat de lengte gaat worden?

Njit heb je de video bekeken? Daar wordt het genoemd.

Hjalmar Dankjewel voor dit hulpvaardige antwoord!

Nog iemand die het gewoon even kan uittypen voor mensen die dit graag willen weten, maar op dit moment even geen filmpjes met geluid kunnen bekijken?

Hjalmar heb je de video bekeken? Daar wordt het genoemd.

alleen nog zonder geluid 😜 Maar ze noemen een 'journey' van 1500 feet. Dat is 457 meter. Maar dat is heen-en-weer, niet de tracklengte. Zegt nog niet veel dus..

luc136 Dankjewel voor dit hulpvaardige antwoord!

You're welcome 🙂

De track lijkt wel erg veel op het standaardmodel dat ook in Farup Sommerland staat, maar blijkbaar wel iets korter.