Heb het zeker nog gezien maar helaas niet van toepassing. Diverse storingen gehad vandaag in het park: Gold Rush lag er tot dik vanwege de middag eruit, het schommelschip had kuren, en diverse keren gezien dat de Free Fall bovenin minutenlang bleef hangen, waarna het spul weer rustig naar beneden gereden werd met testritten tot gevolg...
De capaciteit van de Red Bendit Adventure was inderdaad slecht, maar boten gingen ook met 2/3 personen door de baan, dat kan echt niet als je zowat achter de souveniershop staat te wachten. Overigens de oude ingang die nu als uitgang gebruikt wordt is dicht met rolluiken en je loopt een stukje door om via de shop de attractie te verlaten. Dat hebben ze slim gedaan, maar de rolluiken dicht is toch een beetje "mehh", van zowel de buitenkant als als je erlangs loopt richting de shop. Ook hing er een hele muffe lucht in de koepel, om misselijk van te worden.
Overigens schrok ik van de oudere delen in het park qua onderhoud. De mainstreet was op ooghoogte meer dan prima en diverse zaken waren geschilderd maar als je omhoog keek, of vanuit de Monorail of Stoeltjeslift dan zag je het verf eraf bladderen of houtrot.
Mijn familie is jarenlang niet geweest daar en hun kwamen tot dezelfde conclusie als ik: het park heeft potentie maar achterstallig onderhoud en investeren is noodzakelijk voor dit park.