scagen MrRC Mandril is zeker wel een multi launch coaster, daar is naar mijn mening weinig discussie over mogelijk. De baan heeft tenslotte 2 aparte lanceer stroken.
QDude24 Is de Sea World chain echt allergisch voor theming geworden? Emperor en Pantheon waren ook al zo kaal. Al die ijs rotsen stonden er natuurlijk al en de rest is een grindbak. Afijn, het ziet er al beter uit dan de eerder genoemde door wat aanplanting.
Niek Thematisch is het niet de beste zet nee, en verder had ik er iets meer van verwacht om eerlijk te zijn. (dat ligt aan mij zelf hoor, het is immers een family coaster. Maar ik had toch op iets meer snelheid gerekend denk ik.)
Jules Ik ben benieuwd wat er binnen van geworden en gemaakt is, maar dit is inderdaad niet prachtig. Arctic Rescue in San Diego was ook al zo'n grindbak.
broodje123 Blijft wel raar dat Sea World zo weinig aan thema doet sinds de covid crisis, daarvoor waren het toch altijd best mooie stationsgebouwtjes met een leuke wachtrij. Het was nooit een disney of universal niveau maar ook niet zo slecht als nu. Ik heb toch het gevoel dat echt de verkeerde kant op ontwikkelen. Juist de seaworld brand associeer ik nog niet steeds niet met gigantische achtbanen maar juist met een familiebeleving met een mix met attracties en dieren terwijl dat steeds minder wordt. Hoop eigenlijk dat een volgende investering is in een vernieuwd of nieuw dierengebied want die worden wel echt steeds schaarser in Seaworld.
Marvin broodje123 daarvoor waren het toch altijd best mooie stationsgebouwtjes met een leuke wachtrij. Mja is dat zo? Als ik kijk naar mijn SeaWorld ervaringen (Orlando) dan vind ik Kraken (2000) en Mako (2016) ook niet hele bijzondere stationsgebouwen of wachtrijen hebben. Manta (2009) is eigenlijk de uitzondering in dat park met die gave wachtrij door het aquarium, maar het station zelf is daar ook maar een station.
QDude24 broodje123 Het ergste vind ik zelf nog dat zelfs Six Flags nu meer theming toe past dan bijv Sea World parken. Bij Six Flags Fiesta Texas was laatst het station en de wachtrij van Poltergeist helemaal geupgrade, en voor Six Flags ziet dat er nu uitermate goed uit.
Hjalmar Ik vind het top dat B&M nieuwe dingen probeert, maar deze treinen zijn toch wel een bijzondere keuze. Weet niet zo goed wat ik van de treinen vindt.