Frederik Ik zat net naar een video van Themepark Worldwide te kijken, en toen kwam me de achtergrondmuziek plots erg bekend voor. De melodie die je hier hoort: Lijkt heel sterk op de outro van Kabouter Plop
QDude24 Ze draaien daar idd de Kabouter Plop tune. De orkest versie om precies te zijn, die ook in de Plopsa parken draait
paterdave2 Ik moest heel eerlijk even gaan luisteren naar het origineel iets met leeftijd en geen kleine kinderen denk ik 😅 maar jep daarna hoorde ik hem duidelijk
jos ach, da gebeurd wel vaker toch ? Walibi holland gebruikt de muziek uit illuminations uit epcot en zo zijn er nog wel wat voorbeelden te noemen.. Wel weer tof dat kabouter plop het over de oceaan gehaald heeft 😛
Kevjoe Yep, is dat is overduidelijk de Plopsa-instrumental muziek... vrij grappig dat die daar draait. Maar voor hetzelfde geld hebben ze een licentie op die muziek, ik acht Studio 100 zeker daar toe in staat.
Frederik Looopings heeft het ook opgepikt: https://www.looopings.nl/weblog/22924/Bizar-Kabouter-Plop-muziek-te-horen-in-Amerikaans-pretpark.html