Ik heb zelf een faciliteitenkaart omdat ik in hele drukke wachtrijen van een uur niet kan wachten en vind dat Efteling het best ok doet.
Je moet soms eventjes wachten, maar dat is ok en gelukkig kan je dat in een rustigere omgeving doen dan zo'n enorme veestal
Slagharen en Belantis zijn ook fijn, je kan via de uitgang en mag dan plaatsnemen.
In Disneyland Parijs vind ik het iets te krachtig, je krijgt snel voorrang en ook bij restaurants, parades en restaurants mag je voor piepen.
Bij Disney World ga ik nog kennis maken, maar daar vind ik de oplossing al heel fijn, je wacht virtueel net zo lang als de normale bezoeker.
Zo schaam ik mij al veel minder dan dat ik een rij skip en je kan hem combineren met je genie + zodat ze weten dat je een "beperking" hebt.
Op drukke dagen kan ik niet naar Phantasialand want die hebben geen faciliteiten kaart, ook Bobbejaanland en Walibi Belgium kan ik niet alleen bezoeken als ik naar een drukkere dag wil.
Want daar moet een begeleider mee. Voor de rest heb ik verder geen parken gedaan met een faciliteiten kaart.
Ik ga liever op doordeweekse dagen wanneer het rustig is want dan hoef ik er geen gebruik van te maken.