Tim En voor mensen die zich met geen van beide geslachten identificeren voorkom je heel wat gênante momenten.
Ook zo een dooddoener. Sorry wat je in je prive voelt en vind helemaal goed alleen vind ik het niet nodig dat de overige 95% van de wereld daar rekening mee moet houden.
Kevjoe Dat was het nu ook al in de Efteling als je bij de mannen moest wachten (wat regelmatig gebeurt, sommige toiletten hebben amper WC's voor mannen), dan mocht je gegeneerd recht blijven staan voor de toiletdeuren.
klinkt misschien raar maar denk dat het ook scheelt dat je dan met een paar mannen staat in plaats van ook een heel bataljon vrouwen erbij.
Over dat er meer plaatsen zijn met unisex toiletten zijn is waar alleen is het wel zo dat een hoop van deze locaties alleen een aantal zit toiletten en geen urinoirs hebben.
Nu ben ik hier echt wel traditioneel in dat weet ik zelf ook. Vind er ook altijd wel wat van als dames in een herentoilet gaan staan wachten waar ook de urinoirs gewoon aan de wand hangen. Ga je als man een keer in de dames toilet ivm schoonmaak van de heren dan moet je ze zien kijken als heb je weer zo een viezerik. Zijn het allemaal verschillende ruimtes geen probleem. De toiletten moeten wel echt volledig afgesloten zijn vind ik. om zowel de vieze mannetjes als vieze vrouwtjes tegen te houden.