Niek Het voelt wel een beetje alsof ze alle achtbanen random hebben neergepleurd, zonder dat het echt mooi geïntegreerd is in het gebied. Als je het vergelijkt met Epic Universe in Orlando, daar staat niet een standaard kiddie maar een echt uitgestrekte coaster (zowel die spinning als die How To Train Your Dragon coaster), die echt van het gebied gebruik maken. En hier staan vooral compactere coasters, als losse elementen in het park. Dat vind ik dan toch jammer, als je het hele park from scratch aanlegt.
Eigenlijk is dit wel een beetje de standaard. En als de banen echt zo veel groen krijgen als op de concepten is dat ook zeker niet erg. Ik ken eigenlijk maar zeer weinig banen die geïntegreerd zijn in een gebied. Als dat al zo is, is dat meestal maar een klein beetje (bijvoorbeeld: Baron heeft enkel de toren met de immelmann geintegreerd in het gebied, maar ook de Starfall Racers in Epic Universe liggen op één bocht na volledig buiten het park). Bij Universal zie je ook dat bijv. Hagrid's erbuiten legt, maar dat ze Velociraptor er in gebouwd hebben uit plaatsgebrek. Hetzelfde zie je in PHL (en zelfs daar lagen de oudere bannen zoals Colorado en de gebirgsbahnen behoorlijk apart).
Ik kan me voorstellen dat nu Universal dat zo doet bij Epic Universe er wel meer parken gaan komen die dit over nemen, maar - zeker toen dit park bedacht werd - was het apart zetten van banen echt nog de standaard.
Overigens valt het me op dat de vekoma junior geen standaardbaan is en vind ik het heel grappig dat de track zo ingepakt op een ps'getti coaster (of hoe je dat ook exact schrijft) lijkt.