Ik heb een ontzettend brutale vraag. Ik doe met een team mee aan de Roparun, dat is een hardloopestafette van meer dan 500 km. We lopen van vliegbasis Twente naar Rotterdam waar we aankomen op de Coolsingel. Vorig jaar heb ik ook meegedaan en het is, behalve een gigantische uitputtingsslag, een groot feest wat ik nooit had willen missen. We lopen voor het goede doel. De doelen waar stichting Roparun aan schenkt zijn allemaal doelen die zich inzetten voor de palliatieve zorg van uitbehandelde kankerpatiënten. In iets simpelere taal houdt dit in dat voor mensen die niet meer beter worden het leven zo aangenaam mogelijk gemaakt wordt. De slogan is dan ook: Leven toevoegen aan de dagen waar er vaak geen dagen meer toegevoegd kunnen worden aan het leven.
Nu hoor ik jullie denken: Hij komt bedelen om geld voor het goede doel. En uiteraard, dat is ook wat ik ga doen, maarrrr... Ik heb allereerst een veel belangrijkere vraag. Onze lopers (waaronder ikzelf) lopen zo'n 65 km per persoon en moeten dus tussen de sessies in goed gemasseerd worden. Door omstandigheden kan onze tweede masseur niet mee. Het blijkt erg lastig te zijn om een masseur te vinden en ineens kwam ik op het geniale idee om in de brede pretparkcommunity eens rond te vragen. Het valt me altijd op dat er hier mensen uit veel verschillende beroepsgroepen zitten en dus misschien ook wel een fysiotherapeut of een sportmasseur.
Lang verhaal kort: Zit er hier op het forum een sportmasseur of een fysiotherapeut die het pinksterweekend vrij heeft, nog niet naar een pretpark gaat en die ontzettend veel zin heeft in een uitdaging die je de rest van je leven bij blijft? Neem dan contact op met team@pretpark.club zij zullen je mijn telefoonnummer doorspelen (is bij hen bekend).
Zoals aangekondigd ga ik ook bedelen om donaties 😉. Heb je geen zin om mee te gaan als masseur, of kan je helemaal niet masseren, maar wil je wel graag een bijdrage leveren aan dit goede doel. Klik dan op deze link om doorgelinkt te worden naar mijn persoonlijke pagina, hier kan je doneren, laat dan ook gelijk even een leuk berichtje achter 😃