Hmm ik benieuwd wat er van deze plannen terecht gaat komen. Het klinkt nog een beetje vaag en ik zie een routing nog niet echt voor me omdat BTM en Haunted Manor elke route om de attracties heen een beetje blokkeren. Het zou wel kunnen, maar dan moet je het meer best flink verkleinen.
Mocht dit inderdaad gebeuren, vraag ik me af of de Rivers attractie wel blijft bestaan. Omdat het meer dus kleiner moet worden, vraag ik me af of er nog wel genoeg ruimte is voor de boot om te varen. Daarnaast kan ik me voorstellen dat die dan ook nog wel eens best uit het thema valt. Binnen New Orleans/Bayou en wellicht een Southern-American gebied zou het nog wel passen, maar een Villians land zie ik niet snel gebeuren.
Ook vraag ik me af hoe een Villians land eruit moet zien. Ik bedoel, het is een populair idee en ik ben zeer benieuwd hoe dat tot stand moet komen. Maar in mijn mening werken de villians van de disney films zo goed in hun eigen gebied. De Evil Queen, Gaston, Step Mother en de Zusjes etc. etc. zou ik gewoon in Fantasyland tegen willen komen als tegenhanger voor het liefelijke en gelukkige sfeertje wat daar hangt. Om al dit soort characters te verplaatsen naar een apart gebied zou in mijn ogen gek eruit gaan zien. Juist ook omdat ze allemaal zo'n aparte stijl hebben en technisch gezien los van elkaar leven.
Maargoed, de tijd zal het leren. Uitbreidingen voor Magic Kingdom zijn wel nodig denk ik, dus ik ben benieuwd!