Loekiloeki Hier moest ik toch wel een beetje om lachen, want volgens mij doen ze dat totaal niet. 😋
Vind je? Even een quote van Sander de Bruijn uit het Jaarverslag 2023, waarin hij spreekt over "unieke en immersieve belevingsconcepten": "Het Huyverwoud heeft een oppervlakte van maar liefst 17.000 m2. Naast een nieuwe attractie zal het themagebied bestaan uit de horecalocaties In den Swarte Kat en ‘t Koetshuys, de griezelige souvenirwinkel Dr. Charlatans Kwalycke Zaken en bijpassend entertainment in de vorm van de familie Charlatan."
Hier nog een quote van Jeroen Verheij: "Bij alles wat we verzinnen, ontwerpen en maken voor de Efteling hebben we een verhaal in gedachten. De laatste jaren hebben we een visie ontwikkeld om dat eigenlijk nóg beter te doen. Dat zijn de themagebieden of, zoals we zelf graag zeggen, de immersieve werelden (...)"
Ik vind het nogal overdreven klinken, in mijn ogen doen ze niet veel meer dan naast een attractie een winkeltje zetten dat erbij past. En dat doen ze dus al sinds de beginjaren, maar dat weten ze blijkbaar zelf niet meer.