Ik wens je veel succes. Want Wallonië en Brussel hebben die periode vakantie.
In WB raad ik vooral aan om vroeg te zijn en direct naar 'achteren' te lopen. Vanwege slecht onderhoud aan de darkkride Challenge of Tutankhamon rijden er van de 13 karren wellicht nog maar 5-6. Deze attractie wil je niet missen, want het is een fantastische shooter. Maar helaas wel de laagste capaciteit van het park.
Tiki Waka ligt dichtbij deze ride en staat ook bekend vanwege de lage capaciteit. Deze ride heeft ook Single Riders en die wilt in de eerste uur nog niet echt gevonden worden. Vervolgens zou je een ritje Kondaa kunnen meepakken, die dan nog niet heel druk zal zijn via de single riders.
Daarna zou ik persoonlijk naar Psycke underground gaan.
Daarna zal de drukte wel overal zijn. Weerwolf staat als eerste grote baan direct bij de entree en de wachttijden willen daar de hele dag wel hoog zijn. Wellicht een eenmalige single shot kan hier jou dag echt beter maken.
Gezien de vakantie is het daarna gewoon lekker het park in en de app in de gaten houden. Drukste punt van het park blijft het Wilde West gebied, maar de attracties draaien daar vaak wel goed door.
Vampire ligt wat verstopt bij de entree van het park en die kan je dus het beste in de middag meepakken.
De kwaliteit van eten in WB is wisselend. Ikzelf zou wellicht kijken wat de specials zijn bij het restaurant van Kondaa en of bij Popcorn Revenge. Let op; je krijgt je frisdrank in een souvenirbeker en daar betaal je voor. Dat geld kan je terugvragen. Hoe is wat onduidelijk, maar het beste werkt om even terug te gaan naar het uitgiftepunt van het eten.