Remco82 Afgelopen vrijdag ging de Speedzone Off Road open in Walibi Holland, aangezien ik een aantal foto`s die gad had gemaakt hier dus een kleine samenvatting. Het gebied heeft de afgelopen tijd veel kritiek en commentaar gehad, maar het resultaat is best oke voor de doelgroep die Walibi voor ogen heeft. Het gebied ziet er prima uit en alleen maar beter als er straks wat meer groen bij is gekomen, de lelijke kale plek waar de kartbaan is er gelukkig niet meer en het park heeft zijn best gedaan om wat van te maken. Eat My Dust stelt natuurlijk niks voor maar voor de kleine kinderen is het een leuke ride, en ook de fietsmolen is prima. Verder lag het park er wat troosteloos bij, ze hadden best wel iets meer hun best mogen doen om de boel hier en daar schoon te spuiten maar helaas. Met de grote plannen die het park heeft de komende jaren is er toch wel weer een beetje hoop op weer mooie jaren voor Walibi. En wat beeld van de opening
Kevjoe Remco82 Blijft wel spijtig dat het zo'n extreme cattle-pen queue heeft in plek van wat er op de concept arts stond. Ook mist het station nog wat decoratie die op de concept arts wel stond... ik blijf het een vrij triestig zicht vinden, maar in het echt kan het mogelijk anders overkomen. In mijn gevoel is er gewoon enorm bezuinigd op dit gebied en is zo goed als alles zo goedkoop mogelijk doorgevoerd en dat is spijtig. Het is dan maar een kindergebiedje, wat meer liefde in de uitbreidingen mag wel.
scagen Mooie foto's van de opening! En moet toch wel zeggen dat ik het echt leuk vind dat Walibi een steeds grotere garderobe krijgt qua thema outfits! In begin waren er tenslotte wat gefronste wenkbrauwen op dat Walibi Holland de Kangaroo een hele outfit gaf ipv enkel een shirt zoals in de andere Walibi parken maar vind die keuze met elke nieuwe thema outfit die die krijgt toch steeds leuker!
Jailsamer Ik waardeer wel dat Walbi zich duidelijk onderscheid van andere standaard pretparken, al is het mijn stijl niet.
Amber https://www.omroepflevoland.nl/nieuws/328306/walibi-trapt-seizoen-af-met-nieuw-deel-speciaal-voor-de-kleintjes Omroep Flevoland heeft ook een artikel geschreven met een video. Meer info in de link.
Jules Ik vind de trein echt heel geslaagd. Niet als kritiek (want 't hoort bij de look) maar uit interesse: hoe zeer is je zicht beperkt in de eerste rijen door die stangen voorop?
Remco82 Jules Voor volwassenen is het prima, maar kan mij voor de kleine kids wel bedenken dat die iets minder zicht hebben. Ik zag meerdere mensen met een GoPro Harnass zitten die deze wel iets omhoog moesten houden, om als voorbeeld te noemen.
Quepert Ik vind die wielen waardoor de trein op een quad moet lijken er echt vreemd uit zien omdat ze op de verkeerde plek zitten, maar das mijn mening. Ze houden wel vast aan de festivalization stijl….. ook niet mijn ding. Maar voor de doelgroep is het misschien wel weer leuk
Meint Fijn dat je de beelden hier even deelt. Ziet er best prima uit. Ik mis wat beplanting en aan de foto's te zien gaat er niet heel veel meer groeien de komende jaren, maar voor de rest ziet het er prima uit. Goed dat de Speed Zone nu wat familiale belevingen heeft tussen al het grotere geweld.
TuttiFrutti Net het geluk gehad om Eat my dust eens uit te testen. Excuseer mijn negativiteit, maar wat een teleurstelling van een achtbaan. Rammelt nu al in de laatste helix. Misschien wordt dat nog verholpen, maar amai. Ik vind Fun Pilot beter.
Dream_wizard Leuk dingetje, gebiedje is aardig, horeca prut, kreeg een warme water en een smakeloze hotdog.
TuttiFrutti Mijn 'reguliere bezoeker' vriendin zei bij het zien van off road: 'weeral containers, luiaards!'