Vorige week op 1 april opende Attractiepark Slagharen haar deuren voor het nieuwe seizoen. Als abonnementhouder houdt ik de ontwikkelingen van dit park goed bij, en in de media waren er al beelden verschenen van de vernieuwde Randy & Rosie. Ik had ergens de hoop dat het een slechte 1 april grap was, want op de plaatjes zagen ze er maar cartoonesk en vreemd uit. Tijdens de opening, waar ik ook was, bleek dat het geen grap was, maar dat ze er in het echt gelukkig iets beter uit zien dan op de plaatjes. Alleen die Randy.... Als ik 'm zie krijg ik toch telkens het idee dat het karakter veel ouder oogt dan Rosie, én dat hij elk moment zijn pijp kan pakken om lekker te gaan paffen. Zal vast aan mij liggen 😆
Het park ligt er mooi bij, al is de Mainstreet al een paar jaar aan een verse lik verf toe. Er is dit jaar jaar ook meer ruimte gemaakt voor bloemen en beplanting. Zo staat er bij de ingang een rond perk met beplanting met "60" ivm het 60 jarig bestaan, en twee sculpturen van ijzerdraad waar bloemen in groeien. Tegenover de Goldrush bij de Music Hall staat nog een wagen vol bloemen met twee paarden ervoor die ook nog vorm moeten krijgen met het groeien van de plantjes.
Gister was ik er weer even. Vorige was de printer stuk die de abonnementen moest uitprinten, dus ik had een excuus om weer even die kant op te gaan. Zoon Cor was ook mee. We hebben sowieso de show ook meegepakt. Show is best grappig en staat in het teken van "Spring", voorjaar dus. Stel je niet teveel voor bij het vocale gedeelte, dan kon je nog wel eens teleurgesteld worden. Verder vind ik het jammer dat er in deze show eigenlijk geen Red Bandit is te zien, terwijl het wél een onderdeel van de show is. Verder moet iedereen die het wil zien zelf maar kijken, ik beperk mij verder tot de foto's.