Ik ben inderdaad benieuwd hoe dit thema gaat landen en of het de aantrekkingskracht heeft die het wil.
De concepten zien er in ieder geval tof uit. Leuke mix van attracties voor de doelgroep. Geeft inderdaad wel een heftige Plopsa-vibe af, maar ik vind het wel wat hebben. Ook de buitenkant ziet er goed uit. Veel aandacht naar de aankleding van de buitenkant, afgewisseld met groen en het kasteel. Op basis van dat PDF-document moet het daarmee goed opgaan in de natuur.
Ik ben in ieder geval wel blij dat de hal opgesplitst lijkt te worden in aparte delen/gebieden. Ik hoop dat daarmee de massaalheid en de akoestiek verbeterd wordt t.o.v. bijvoorbeeld de hallen van Toverland.
Waar ik ook benieuwd naar ben; is dit nu enkel gefocust op de indoorhal, of liggen er stiekem al plannen klaar voor een uitbreiding naar buiten? Lijkt nu vooral wandelroute, maar ik kan me voorstellen dat wanneer dit plan slaagt, er ook buiten attracties kunnen gaan komen. Daar leent het thema zich in ieder geval wel voor!