Hi allemaal,
Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Rachid, ik ben 34 jaar en woon in Groningen en ik word vrolijk van achtbanen en pretparken. Tot mijn 12e was ik bang om over de kop te gaan. Toen ik zag dat jongere kinderen wel in die achtbanen gingen had ik besloten om de stap te zetten. Super man the ride destijds was de eerste "achtbaan over de kop" die ik nam. Klaar om voor het eerst over de kop te gaan, echter niet wetende dat het een lanceerbaan was. Ik dacht dat het een traditionele achtbaan was met een kettinglift en dan de afdaling. En dan dus over de kop. De lancering was een complete verrassing en shock, waarop ik niet in de gaten had dat ik over de kop ging. En ik was toen in 1 klap genezen van mijn angst. Nu kan een achtbaan of attractie mij niet wild genoeg zijn.
In de meivakantie ga ik op maandag 24 april en dinsdag 25 april naar Europapark. Op zondag 23 april heen en op 26 april terug (per trein).
Aanvankelijk zou ik met een vriend gaan, maar dat gaat helaas niet meer door. Zijn er toevallig meer mensen die rond die tijd ook naar Europapark gaan? Het lijkt me een leuk idee om dan misschien aan te kunnen sluiten.
De situatie is verder ook dat ik al betaald voor een treinretour, entree en overnachting op basis van twee personen. Zoals het nu lijkt ga ik daar dus alleen gebruik van maken. Hierdoor heb ik dus kaarten over voor 1 persoon. Als iemand interesse heeft om mee te gaan dan kan dat eventueel ook. Ik hoef er geen geld voor te hebben. Wellicht is het in dat geval handig om sowieso van tevoren even ergens te meeten of bijvoorbeeld alvast proef te draaien in Walibi of de Efteling 😉
Ter info:
Ik had een bericht in het verkeerde topic geschreven dus via deze weg start ik een nieuw topic op. Ik hoop dat ik het nu op de juiste plek op het forum zet.