Hallo allemaal!
Dit jaar wilde ik graag een roadtrip maken door Frankrijk en Spanje en daar de leuke pretparken bezoeken met een klein gezellig clubje. Hiervoor zoek ik nog een paar mensen die graag mee zouden willen gaan.
Het plan
26-05 Parc Asterix [FR]
27-05 Le Pal [FR]
28-05 Voornamelijk autorijden en uitrusten met wellicht een korte stop bij Amigoland [FR]
29-05 Port Aventura/Ferrariland [ES]
30-05 Port Aventura/Ferrariland [ES]
31-05 Parque de Atracciones de Madrid [ES]
01-06 Parque Warner Madrid [ES]
02-06 Autorijden en uitrusten
03-06 Walibi Rhône-Alpes [FR]
04-06 Nigloland [FR]
Kosten
Het hangt er natuurlijk van af met hoeveel personen we gaan. In de calculatie zit alles verwerkt wat je minimaal nodig zult hebben. Berekend is; entree parken, parkeren, brandstof, tol, millieuregelingen, hotels, eten en drinken.
Hieronder een overzicht uit mijn voorcalculatie:
2 personen: +- €1.250,- p.p. (omgerekend gemiddeld €125,- per persoon per dag)
3 personen: +- €1.000,- p.p. (omgerekend gemiddeld €100,- per persoon per dag)
4 personen: +- €950,- p.p. (omgerekend gemiddeld €95,- per persoon per dag)
(Plaatje is berekend op 3 personen)
Overige belangrijke info
Wat ik wel belangrijk vind is dat we een leuk en gezellige clubje mensen hebben die tijdens de vakantie goed met elkaar kunnen opschieten. Het is overigens een tip van 10 dagen die je met elkaar gaat maken ver van huis. Daarom stel ik voor om uiteindelijk als groepje een keer vooraf wat samen te ondernemen (dagje pretpark ofso?!) om te kijken hoe het klikt met elkaar.
De datum heb ik expres buiten het hoogseizoen gekozen omdat het meerdere voordelen geeft. Het is namelijk goedkoper, relaxter vanwege mindere drukte en het weer is natuurlijk nog niet op zijn heetste piek!
Mogelijk is om een dag voor aanvang en een dag na de trip eventueel te blijven logeren bij mij thuis mocht dit praktisch zijn (vertrektijd is natuurlijk vroeg en aankomst terug ook behoorlijk laat!)
Mocht je interesse hebben, leuk! Laat het dan weten via een berichtje 🙂