Hi iedereen!
Ik ga binnenkort naar Phantasialand toe met m'n ouders en broertje en we willen overnachten in Duitsland vlakbij Phantasialand. Ik heb een huisje gevonden op Expedia. Ik heb de site alleen nog nooit gebruikt?
Wat zijn jullie ervaring met Expedia?
Overnachting vlakbij Phantasialand
Ik wil zeker effe B&B Haus Am See aanraden, als je naar een accommodatie op wandelafstand van de parkingang zoekt (en niet voor de officiële hotels gaat). Heel fijne gastvrouw, mooie kamers en uitstekend ontbijt. En je kan via de website ook direct bij hen boeken, wat alweer meer geld oplevert voor de uitbater
Bookings is er ook een goeie site voor om een huisje of een kamer te zoeken.
- Bijgewerkt
Wij gaan binnenkort weer naar Plopsa, dat is dan wel een hele andere richting in, maar wij gaan dan overnachten in een B&B rondom Duinkerken in Frankrijk, dus zoals hierboven al vermeld kan ik je inderdaad Booking en ook zeker een B&B in plaats van een hotel aanraden.
Deze overnachting kost me dan 95 euro inclusief ontbijt voor 2 personen. Hoewel het ontbijt bij de Fransen erg tegenvalt, kun je over de prijs echt niet klagen!
In Nederland zijn er ter vergelijking ook B&B’s voor die prijsklasse te boeken, scheelt veel met een hotel waar je bijvoorbeeld 20 euro per persoon per nacht voor een ontbijt moet betalen.
Ik heb op Booking gekeken. Daar heb ik al een aantal leuke plekjes gevonden. Mijn vader heeft daar al eerder een boeking geplaatst dus ik weet dat die betrouwbaar is!
Ik had ook een paar B&B's op Expedia gevonden alleen we hebben daar nog nooit iets geboekt dus daarom mijn vraag. Bedankt voor het meedenken allemaal
We hebben zojuist geboekt! Ik ga 10 augustus naar Phantasialand toe! Het duurt nog even maar ik heb in ieder geval iets om naar uit te kijken
- Bijgewerkt
@Vlame een dubbelpost is niet zo erg, maar je post hier 2 keer dubbel achter elkaar. Je kunt in één post op meerdere mensen reageren door je reactie op iemand te typen, terug te scrollen naar de volgende reactie waar je op wilt antwoorden, en te klikken op 'reageren'. Graag hier in 't vervolg rekening mee houden. Thanks alvast!
De term 'dubbelpost' betekent dat je in een bepaald tijdsbestek meerdere berichten achter elkaar plaatst in hetzelfde topic.
In dit topic heb je gepost om 17:37, daarna om 17:42, toen kwam Thies tussendoor, en vervolgens postte je om 18:45 en 19:47. Voor de leesbaarheid van het topic had dit prima in 2 posts gekund, in plaats van 4. Dat is wat ik bedoelde
Ah oke. Nu is het duidelijk voor me. Ik zal er in het vervolg op letten