Ik kan waarschijnlijk beter niet reageren maar doe het lekker toch.
Wat een gezeik is er hier toch weer over de Efteling. Lekker blijven doen hoor, als jullie willen, maar tegengeluidje kan soms geen kwaad.
Gatekeeper Ik denk meer dat onderhand het hele horecabestand draait op broodje Unox...
Licht eens toe? Wat bedoel je hiermee? Want het lijkt alsof je bedoelt dat de hele horeca hoofdzakelijk bestaat uit broodje Unox wat natuurlijk complete nonsens is. Het horeca-aanbod kan altijd beter, maar vergeleken met de meeste andere parken in NL is het aanbod behoorlijk breed. Dus ik ben benieuwd hoe je dit wel bedoelt. @The_Bullgod, @Coaster_Sproet of d'n tonnie, jullie kunnen het mij misschien ook uitleggen gezien jullie het bericht van @Gatekeeper hebben geliked.
Hjalmar ff checken, je bedoelt die aantallen die de helft waren van de voorgaande jaren, toch? Kijk, ik weet dat je graag wilt zeiken op de Efteling, as usual, maar kom wel ff met echte argumenten. Als wat de woordvoerder tegen Looopings zegt al klopt, is het niet zo gek dat een bedrijf bezuinigt op bepaalde zaken nadat er minder inkomsten zijn gegenereerd dan verwacht, toch? De Efteling investeert momenteel in andere zaken en heeft daarbij prioriteiten gesteld.
Jaja, ze hebben meer bezoekers gehad dan andere parken. Jij en een aantal anderen hier vinden daarom dat de Efteling niet zo moet zeuren en gewoon lekker moet blijven investeren zoals voorheen. Dit alles zeg je ongehinderd door enige kennis van de achterliggende gedachtes van deze keuze. Hoewel sommigen hier het altijd beter weten, kan het soms ook zo zijn dat besluiten binnen een miljoenenbedrijf wél overdacht zijn door mensen die meer kijk op de zaak hebben dan jij.