LightTown Je noemt Van Dijk, de Jong en Isak flinke uithangborden. Van Dijk heeft nooit in het 1e elftal gespeeld, de Jong maar 2 keer en Isak slechts 18 keer als huurling.
Dan zijn het alsnog uithangborden. De eerste twee hebben bijna hun volledige jeugdopleiding doorlopen in Tilburg en hebben het vaak in de internationale media over Willem ll. Verder kan ik je een hele lijst aan clubiconen opnoemen die fungeren als uithangbord maargoed.
LightTown Bij PSV gaat het nu "toevallig" even goed? 26 landstitels (27e komt er aan) en zowel deze eeuw als over de laatste 50 jaar de meeste titels. Jaarlijks acterend in Europa.
Van de woorden "toevallig" en "even" druipt de jaloezie af. Dank voor de lachbui die het me gaf!
Ik doelde meer op het feit dat ze op dit moment (terecht) landskampioen worden, dat jij vervolgens denkt dat dit vanuit jaloezie komt is opmerkelijk en enigszins kinderachtig. Dat soot discussies hebben psv’ers graag met Ajacieden.
LightTown Bij Willem2 zal het vast uitverkocht zijn, maar de capaciteit is 14.500; bij PSV kan er meer dan 2,5 keer zoveel in en zit het al jaren vol, ook toen men niet de titels aan elkaar reeg. (dus hoezo successupporters?)
16.000. Fase 1 uitbreiding is voltooid en in meerdere fases groeien ze uit tot 25.000 stoelen, met 7000 wachtenden voor een seizoenskaart en dat in de KKD. Stel je toch eens voor als wij eenzelfde successen hadden gehad als Psv.
LightTown Verder is het ook onzin dat Willem2 de enige club zonder sponsor is. Lazio Roma heeft er bijvoorbeeld ook geen.
Lazio heeft wel degelijk (kleine) sponsoring de broek. Wij op beide kits 0,0 en we waren toch echt de eerste en daarom wereldwijd geprezen in de voetbalwereld.
Verder boeit het me helemaal niet welke club ze sponsoren, ik had er hetzelfde van gevonden als de Efteling naast Almelo had gelegen. Psv heeft 0,0 met de Efteling te maken en andersom. Tegenwoordig noemen ze de wedstrijden van Willem ll - Rkc zelfs de Efteling derby maargoed jij vind als Psv’er natuurlijk dat jullie dat verdienen. Dat ze zakelijk elkaar ondersteunen is harstikke leuk maar dat zorgt nog niet voor een directe verbinding om een shirt te produceren. Rkc had er gewoon het meest recht op gehad. Met de gegeven reden had zelfs Ajax aanspraak gemaakt op een shirt, lachwekkend!
Je zou eigenlijk gewoon eerst los moeten laten dat je denkt dat ik iets tegen Psv heb. Ik geniet enorm van het Bosz voetbal en dat staat eigenlijk ook volledig buiten deze discussie.