luc136 EdwinL De boten van Gondoletta zijn van de kabel af. Draadloos is al 20 jaar de standaard, werd tijd dat Gondoletta met zn tijd meeging 😉
Robkuh84 Ik had verwacht dat bij de eerstvolgende onderhoudsbeurt de nieuwe bootje in gebruik genomen zouden worden. Onderhoud staat gepland tot en met vrijdag. Is dat haalbaar/realistisch?
EdwinL Robkuh84 Het zou in die tijd wel kunnen. Ze haalden de stootkussens ook van de boten af maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze de boten alleen schoonmaken. Denk ik dat we over een paar dagen wel meer weten. Edit: denk dat het schoonmaken is.
RobinKFotografie Bijzonder om te zien dat onderhoud aan de Gondoletta nu plaatsvind. Oke, het hoogseizoen en de zomer zijn zo goed als voorbij, maar het is nu nog oke om in de Gondoletta te zitten. In hartje winter in januari zie je mij niet in stappen...
Michael Bikkel gelijk die olifantendrol weg, of fix het. Nu je toch daar de boel aan het openwerken bent.
Dutch23 Ik ben zelfs van mening dat ze de achterkant moeten betrekken bij de Pagode en om dit idee van Hartenhof: In een Thaise stijl te doen. Dus een Thais prieel te maken op een rotswand. Dan heeft de Pagode ook meer een mooi gebiedje in een stijl.
Anubite Dutch23 Als we toch even speculeren in extremen: Of je past de pagode aan naar Symbolicaanse Stijl en je maakt het een verhaal van een vliegend huis. Fantasierijk mag die hoek best wel hebben
Dutch23 Anubite Ik heb dit idee vaker voorbij zien komen, maar ik vind de pagode te mooi en iconisch om die te veranderen in de Symbolica stijl. Dan zie ik hem nog liever verdwijnen stom genoeg.
Anubite Dutch23 Klinkt goed. Op de huidige plek past hij niet geheel meer dan toch? Valt nu precies tussen twee 'sterk'gethematiseerde gebieden. Maar dit is geen nieuws meer, dus laat ik het verder hierbij haha
R013 Nieuwe miniaturen binnenkort beschikbaar! Met het toevoegen van de poort van Raveleijn lijkt mij dat hele Raveleijn ombouw verhaal nog onlogischer dan het al was.
Markiewong R013 Het gerucht zegt ook alleen dat de show verandert in een interactieve walkthrough, niet dat het thema verandert. De grootste verandering zou het slopen van de tribunes zijn zodat er een open stadsplein ontstaat.
Japio De stadspoort kan dan toch gewoon blijven staan? Juist, dat is een van de herkenbaarste elementen. En ik dacht even dat de Prinses op de Erwt al was toegevoegd, maar dat is de Stenen Kip XD
Dutch23 Markiewong De grootste verandering zou het slopen van de tribunes zijn zodat er een open stadsplein ontstaat. Dat laatste is niet zeker/duidelijk. De tribune zou verwijderd worden, maar de stadsmuur daarachter is nog niet gecommuniceerd. Dat zou naar mijn idee ook wel kapitaalvernietiging zijn van een goed gedecoreerd element.
BlueSpirit Dutch23 Dat laatste is niet zeker/duidelijk. Er is sowieso niks zeker/duidelijk want er is officieel nog niks bevestigd. Oftewel, alles kan 😉
Michael BlueSpirit Er is sowieso niks zeker/duidelijk want er is officieel nog niks bevestigd. Oftewel, alles kan 😉 Het zou intern op hold zijn gezet, dus ik reken erop dat komend jaar de show er nog gewoon is.
Marvin Ze zijn er vroeg bij 😅 Aanvraag vergunning voor het plaatsen van een kerstboom aan Europalaan 1, 5171 KW Kaatsheuvel Ontvangen aanvraag omgevingsvergunning reguliere procedure: Europalaan 1, 5171 KW Kaatsheuvel, het plaatsen van een kerstboom (0809Z2402820 ontvangen 06-09-2024)
OntheMove Marvin Valt mee toch? Een beslistermijn is 6 weken? 8 weken? Dus dan is t half cq eind november, mooie tijd om zon boom te plaatsen.
Jeroen_uit_tilburg Mich Als deze een bepaalde grote heeft wel ja. Misschien dat we weer eens een grote kerstboom gaan zien dit jaar in de efteling.