Lijkt vooral alsof ze het hygiënischer, sterieler wilden laten ogen en meer capaciteit wilden. Vergeleken met het oude Eethuys zie ik in ieder geval veel meer tafels staan. Voor een ontbijtruimte vind ik het nog 'aardig'. Dan heb ik er geen problemen mee om in een iets lichtere ruimte te zitten die wat schoner oogt. In de avond lijkt me dit echter nou niet echt een plek waar ik graag ga zitten dineren en natafel.
Loonsche Land en Bosrijk verschilden van elkaar onder andere door de hoeveelheid thematisering. Daarom betaalden mensen ook vaak wat meer voor Bosrijk, omdat je daar net iets meer die warme Efteling omgeving kreeg. De Proeftuyn kreeg ook vaak kritiek over het steriele karakter, maar dat hoorde nou eenmaal bij de prijsklasse dus dat viel nog te verantwoorden. Voor hét restaurant van Bosrijk hadden ze het echt wel wat meer mogen thematiseren en warmer mogen aankleden. Het was anders geweest als er nog een tweede restaurant was geweest op Bosrijk, maar dit als enige horeca-punt vind ik wel teleurstellend en niet het grote bedrag van een weekend Bosrijk waardig.