Eftelabbo Hmm, weet niet of ik dit een verbetering kan noemen. Afgaande op de tekening tenminste, vind ik het bij lange na niet de sfeer uitstralen die het voorheen had. Ik vond de ietwat rommelige opzet heel knus, dit voelt wat leeg aan. Had liever gezien dat De Verleiding van de Game Gallery deze restyle kreeg, want daar was het wel een verbetering geweest.
Edit: In de Facebook-groep Efteling Abonnementhouders plaatste de Efteling nog het volgende bericht:
Voor de oplettende kijker: de snoepwinkel krijgt ook een nieuw logo. Of nou ja, nieuw… Hier is een leuk feitje hierover: het is een bestaand logo die je op dit moment op een andere plek in de Efteling terug kan vinden: bij 't Korfje! Een tijd geleden hoorde het logo bij De Soete Inval. Hierna ging het logo naar 't Korfje. Met het teruggaan van het logo naar zijn originele bestemming krijgt 't Korfje ook een nieuw logo, mét een nieuwe naam: 't Speelkwartiertje!
Dit verklaart het gebruik van het Korfje-logo in de huisstijl van De Soete Inval en ik neem aan dat ze bedoelen dat het fraaie bord van 't Korfje ook verplaatst wordt naar boven de entree van De Soete Inval. Dat is best tof. 🙂