Zullen we weer eens ene rondje doen?
We beginnen bij de Baron, het problematische stuk is volledig ingepakt. Ik heb het idee dat dit meer te maken heeft met het verbergen van het probleem dan de daadwerkelijke werkzaamheden. Voor zover ik verstand van bouwen heb is het nu namelijk geen weer waarin je niet aan beton zou kunnen werken.. We hoorden toen we er later langs liepen een drilboor achtig geluid (en volgens mij zien we er op de foto ook eentje liggen). Dus ik denk dat ze de footer aan het verwijderen zijn.

Op de speelweide is een flinke geul gegraven richting het nieuwe gebouwtje.

Het riet keert weer terug op het dak van Polles. En ook het dak van Aliciana's Kruidenkas wordt onder handen genomen.

Bij de Gondoletta werd de laatste hand gelegd aan de stretchdoeken. Deze blijken oprolbaar te zijn. Ik moet zeggen dat ik de sierlijsten nu juist wat rommelig vind ogen omdat ze samenvallen met de constructie. Als de sierlijst het witte doek als achtergrond zou hebben gehad dan kun je ze veel beter zien en vallen ze niet zo samen. Ook werd de laatste hand gelegd aan de wachtrij waarbij het naambord ook een schermpje krijgt voor de wachttijd.

Verderop bij de Gondoletta werden de laatste bootjes terug aan de kabel gehangen. Ik had het zelf nog nooit eerder gezien, maar er zit dus een aansluiting voor een handbediening van de Gondoletta op een paaltje in het gras 😁

Tot slot nog even een plaatje van de beplanting in het Ruigrijk tussen de traptreintjes en de Tufferbaan/Halve Maen. Dat is weer mooi aangeplant allemaal en de kaalslag waarover gesproken werd valt eigenlijk goed mee vind ik.