Debruijn7
Ik hoor wat je zegt maar bekijk het eens van de andere kant, ga je in de avond een grote aankondiging doen van laten we zeggen een attractie dan maak je verre van optimaal gebruik van het momentum.
Wat ik bedoel is dat de meeste media op die tijdstippen al op een wat lager pitje staan, televisiezenders hebben ook de nieuwsprogramma’s al uitgezonden waar de massa naar kijkt dus is je aandacht een stuk minder.
Doe je nou een aankondiging in de ochtend dan pakken online media zoals kranten het wat prominenter op, de nieuwsblokken waar op de radio meer luisteraars hebben pakken het ook op en heb je al meer aandacht, om nog maar te zwijgen over de televisiezenders die prime time aandacht eraan besteden, kortom je hebt meer gratis reclame en kan je als bedrijf in entertainmentprogramma’s in de avond ook makkelijk aan een tafel aanschuiven voor meer duiding en uitleg, want dat soort programma’s bepalen de onderwerpen meestal in de ochtend of begin van de middag.
Nu is het schijnbaar gewoon een leuke avond met een concert-achtige vibe en andere toeters en bellen ook leuk natuurlijk en zeker ook leuk om later op Videoland terug te kunnen zien, alhoewel mijn verwachting is dat de avond verre van integraal te zien zijn en we het zullen moeten gaan doen met highlights van de avond.