RVW Dat er niks op Looopings staat kan ook zijn omdat Wessel volgens mij ook uitgenodigd is. In het verleden heeft hij er dan dacht ik ook wel eens geen nieuwsitem over geplaatst tot de officiële aankondiging.
Verder waren er, voor zover ik weet, bijvoorbeeld ook helemaal geen geruchten over de infill by Raveleijn. Dat Raveleijn zelf aangepakt ging worden wel natuurlijk, maar de infill kwam wel redelijk uit de lucht vallen. Dus het is ook zeker niet zo dat echt alles lekt wat de Efteling van plan is.
Ik weet zelf echt nog niet wat we kunnen verwachten, als ze aankondigingen wouden doen tijdens dit feest vind ik het gek dat ze niet nog even met de Raveleijn aankondiging hadden gewacht, dat had hier prima gekund denk ik. Een strookrijk aankondiging is denk ik wel echt te vroeg, zeker zolang ze die milieuvergunning nog niet hebben.
Ik blijf het echter wel gek vinden om allerlei (fan)media uit te nodigen voor een personeelsfeest. Ze lijken echt wel enorm uit te pakken hier door zo grote verbouwing te doen, restaurants / hotels tijdelijk te sluiten etc. allemaal voor een personeelsfeest. Hoewel de Efteling zeker al wel bekend staat om hun personeelsfeesten, lijkt dit toch echt wel het een paar stappen verder te gaan.