Dutch23 RobinKFotografie Tja, niet voor het eerst dat Looopings de Efteling onder de bus gooit met onwaarheden om zelf geld te verdienen. Begint de laatste tijd wel niveautje juice channel te worden.
Ruubje Jammer dat het niet doorgaat. Ik zal me - geïnspireerd door Marx, Nietzsche en Weber - blijven inzetten voor diversiteit en me hard maken tegen eigen westers volk en cultuur. Ik hoop dat we met z'n allen onze stem kunnen blijven inzetten voor progressie en inclusie.
Michael Ruubje Jammer dat het niet doorgaat. Ik zal me - geïnspireerd door Marx, Nietzsche en Weber - blijven inzetten voor diversiteit en me hard maken tegen eigen westers volk en cultuur. Ik hoop dat we met z'n allen onze stem kunnen blijven inzetten voor progressie en inclusie. Je woordkeuze is soms een beetje apart, en keuzes als jezelf hard maken tegen het westerse volk en cultuur kunnen daardoor verkeerd worden geïnterpreteerd. We hebben je eerder aangesproken via de mail over je taalgebruik. We gaan nog steeds uit van de goede intenties, denk alleen aan je taalgebruik. Het komt nu verkeerd over.
JeepeeB RobinKFotografie Zelf kan ik er niet wakker van liggen dit omdat ik geen behoefte heb aan een dusdanige ruimte omdat ik niet gelovig ben. Wel vindt ik het jammer dat de Efteling dit besluit vanwege de ophef, nog steeds begrijp ik het probleem niet, wil je of heb je de behoefte om te bidden dan is dat toch fijn als je in een pretpark je even terug kan trekken om dit te doen. Een dusdanige ruimte doet niemand kwaad, en zal ook geen dusdanige oppervlakte hebben dat we als bezoekers opeens 2 attracties minder gaan krijgen vanwege de ruimte.
Crowket JeepeeB De conclusie is niet dat er geen ruimte komt waar men kan bidden, maar dat er een stiltecentrum komt die ook mensen de mogelijkheid geeft om te bidden. Dus niet specifiek 1 ruimte om te bidden zoals vele mensen denken.
pretparkgekkie05-10 Ik zie nu al jongeren die express in de stilteruimtes extra veel lawaai gaan maken...
Convival pretparkgekkie05-10 Die hebben daar niets te doen. Er zal niets zitten, gewoon een kale prikkelarme ruimte. Die gaan echt niet hun best doen om dat speciaal te bezoeken.
RoelRoel Michael Ik heb het idee dat ie sarcastisch is en eigenlijk hier ongewenst allerlei Baudet-achtige gestoorde complottheorieën loopt te verspreiden door een soort parodie op een super woke-figuur na te doen. Wat heeft communisme te maken met heel dit verhaal? Dit is gewoon ongewenste willekeurige waanzin die tegenwoordig normaal lijkt te zijn voor de generatie die opgegroeid is met sociale media en geen normale bronnen van nieuws meer consumeert.
Mark Nieuwe meubels bij station de Oost. Ook kleine tafeltjes bij de grote zitbanken. Beter als het vorige tijdelijk meubilair, minder zwaar als het origineel, maar toch voelt ook dit tijdelijk.
RoelRoel PretparkPower Plastic is juist super duurzaam in de oorspronkelijke betekenis van het woord. Het vergaat vrijwel nooit. Als je dan een herbruikbare beker gebruikt lijkt het me ondanks dat het kunststof is toch ook in de nieuwe betekenis van het woord duurzaam het beste.
Michael RoelRoel Ik heb het idee Het is niet de bedoeling en ook niet zo chique om openbaar zo te reageren op een ingreep en zo persoonlijk te worden. Je hebt de rapportage functie ook al gebruikt. Wil je meer delen kan dat via de mail op team@pretpark.club
Olaf de heropening van De Zes Zwanen in de Efteling is weer uitgesteld, dit keer tot 1 augustus. Bron looopings
John Er is een puzzelboek van de Efteling op komst. Het Wonderlijke Efteling Puzzelboek Een magische puzzeltocht Dit puzzelboek is een avontuurlijke tocht door de Efteling. Zes hoofdstukken nemen je mee door de zes rijken van de Wereld vol Wonderen: Anderrijk, Sprookjesbos, Ruigrijk, Reizenrijk, Marerijk en Fantasierijk. De verschillende puzzels stellen niet alleen jouw kennis over de Efteling op de proef, maar laten je ook op een nieuwe manier het attractiepark ontdekken. Voor Efteling-liefhebbers, -kenners en -fans is Het Wonderlijke Efteling Puzzelboek een betoverend avontuur. Denksport is dé puzzelmaker van Nederland en België. Of het nu gaat om beeld-, taal- of logische puzzels: Denksport heeft ze allemaal en op elk niveau. Alleen of samen, puzzels kunnen altijd en overal. En het is niet alleen leuk, maar ook nog eens heel ontspannend en goed voor je hersenen. Dus denk in hokjes en puzzel met Denksport. 160 pagina's dik. Voor €18,75 alvast vooruit te bestellen op https://www.bol.com/nl/nl/p/denksport-het-efteling-puzzelboek/9300000179960020 en de release staat gepland op 30 september a.s. 🙂 Ik heb hm alvast besteld!
Amelie John Superleuk! Zulke puzzelboeken voor volwassenen zijn er ook over bv de Bosatlas, Het Rijksmuseum of de Olympische Spelen. Hopelijk echt op leuk niveau voor kenners.
Aronn1994 John de release staat gepland op 30 september a.s. Hij komt zelfs pas na de herfstvakantie. Op de websites van alle verkopers staat nu "Beschikbaar op 29-10-2024". Wellicht met oog op de feestdagen?
John John 160 pagina's dik. Voor €18,75 alvast vooruit te bestellen op https://www.bol.com/nl/nl/p/denksport-het-efteling-puzzelboek/9300000179960020 en de release staat gepland op 30 september a.s. 🙂 De initiële 30 september is niet gelukt. Maar ik kreeg hm vandaag binnen. Leuk boek! 😎 Aanrader voor puzzelaars die ook nog een beetje van de Efteling weten.