Mark Je hoort het meer in het park dat nieuwe coating los laat. Benieuwd wat hier de oorzaak is. Met een bloedhete vrijdag voor de deur hoop ik dat de baan snel weer open is.
Mich Mark idd, bij de fontein op het Herautenplein ook, zou het dezelfde firma zijn? Zelfs de hoofden van de medewerkers laten los🤣🤣🤣
Rvv Ik heb ze vanmiddag niet naar de coating zien kijken wel heb ik ze met gereedschap de houten balken na zien lopen en vast zien draaien. Einde van de dag zat de piranha wel weer vol water. Al stond de stroming niet aan.
Wesssz Rvv Het water staat (bijna) altijd aan het einde als de pompen uit zijn, daar wordt het water bewaart tot dat de pompen weer aan gaan en het water zich weer verspreid.
Loekiloeki Het lijkt me sterk dat ze die hele attractie sluiten omdat ergens de coating loslaat. Daar moet iets anders aan de hand zijn geweest.
RobinKFotografie Loekiloeki nou als het water weg loopt / lekt… Volgens looopings betreft het een defecte pomp
Loekiloeki RobinKFotografie Ja dan is het wel handig inderdaad. 😋 Maar dat is dus blijkbaar niet het geval nu.
RobinKFotografie De Efteling krijgt toch geen speciale gebedsruimtes, ook al werden die aangekondigd in het jaarverslag van 2023. Het park vindt het jammer dat hierover op sociale media ophef is ontstaan. Wel zijn er plannen voor stilteruimtes: ,,Daar zijn ook gasten met elke religie welkom die willen https://www.bd.nl/loon-op-zand/ophef-over-gebedsruimtes-in-de-efteling-die-er-helemaal-niet-zouden-komen-jammer~ae0214d6/
Dutch23 RobinKFotografie Tja, niet voor het eerst dat Looopings de Efteling onder de bus gooit met onwaarheden om zelf geld te verdienen. Begint de laatste tijd wel niveautje juice channel te worden.
JeepeeB RobinKFotografie Zelf kan ik er niet wakker van liggen dit omdat ik geen behoefte heb aan een dusdanige ruimte omdat ik niet gelovig ben. Wel vindt ik het jammer dat de Efteling dit besluit vanwege de ophef, nog steeds begrijp ik het probleem niet, wil je of heb je de behoefte om te bidden dan is dat toch fijn als je in een pretpark je even terug kan trekken om dit te doen. Een dusdanige ruimte doet niemand kwaad, en zal ook geen dusdanige oppervlakte hebben dat we als bezoekers opeens 2 attracties minder gaan krijgen vanwege de ruimte.
Ruubje Jammer dat het niet doorgaat. Ik zal me - geïnspireerd door Marx, Nietzsche en Weber - blijven inzetten voor diversiteit en me hard maken tegen eigen westers volk en cultuur. Ik hoop dat we met z'n allen onze stem kunnen blijven inzetten voor progressie en inclusie.
Michael Ruubje Jammer dat het niet doorgaat. Ik zal me - geïnspireerd door Marx, Nietzsche en Weber - blijven inzetten voor diversiteit en me hard maken tegen eigen westers volk en cultuur. Ik hoop dat we met z'n allen onze stem kunnen blijven inzetten voor progressie en inclusie. Je woordkeuze is soms een beetje apart, en keuzes als jezelf hard maken tegen het westerse volk en cultuur kunnen daardoor verkeerd worden geïnterpreteerd. We hebben je eerder aangesproken via de mail over je taalgebruik. We gaan nog steeds uit van de goede intenties, denk alleen aan je taalgebruik. Het komt nu verkeerd over.
Crowket JeepeeB De conclusie is niet dat er geen ruimte komt waar men kan bidden, maar dat er een stiltecentrum komt die ook mensen de mogelijkheid geeft om te bidden. Dus niet specifiek 1 ruimte om te bidden zoals vele mensen denken.
pretparkgekkie05-10 Ik zie nu al jongeren die express in de stilteruimtes extra veel lawaai gaan maken...
Convival pretparkgekkie05-10 Die hebben daar niets te doen. Er zal niets zitten, gewoon een kale prikkelarme ruimte. Die gaan echt niet hun best doen om dat speciaal te bezoeken.
RoelRoel Michael Ik heb het idee dat ie sarcastisch is en eigenlijk hier ongewenst allerlei Baudet-achtige gestoorde complottheorieën loopt te verspreiden door een soort parodie op een super woke-figuur na te doen. Wat heeft communisme te maken met heel dit verhaal? Dit is gewoon ongewenste willekeurige waanzin die tegenwoordig normaal lijkt te zijn voor de generatie die opgegroeid is met sociale media en geen normale bronnen van nieuws meer consumeert.
Mark Nieuwe meubels bij station de Oost. Ook kleine tafeltjes bij de grote zitbanken. Beter als het vorige tijdelijk meubilair, minder zwaar als het origineel, maar toch voelt ook dit tijdelijk.