Quefox_ Ik kan niet anders dan dit be-amen. De Warme Winterweide zal nu wel dezelfde grootte hebben als het Zomerstrand dus dat is ook meer dan de helft kleiner dan voorheen. En ik had verwacht dat ze juist zouden uitpakken voor het jubileum dit jaar met de introductie van Koning Winter. Het enige nieuwe dit jaar is een wat grotere schaatsbaan, die gerecyclede vlinders, die sneeuwbol-fotolocaties, een poortje (ziet er btw wel leuk uit, je kan wel echt zien dat dat een opmaat is naar Koning Winter) en die elfjes bij Droomvlucht. Dat laatste vind ik trouwens wel een vreemde keuze want waarom daar het zelfde entertainment laten lopen dat je ook al in de zomer hebt? Had dat dan alleen voor de zomer gehouden en doe dan in de winter iets met de Bokkenrijders ofzo. Verder qua entertainment helemaal niks nieuws. Maar dat zijn we inmiddels wel gewend van de Efteling toch?
erider Ook de Nikkelen Nelissen van vorig jaar staan niet in de blog. Dus die zullen ook wel niet terugkeren. Al verschenen die vorig jaar ook random zonder aankondiging dus wie weet.....
Maargoed we zullen het wel weer zien......