Eftelingpanda Station-de-Oost Voor zover ik weet klopt dat van "vergunningsvrij" bouwen voor kleine objecten, maar waarschijnlijk is dit een formaliteit omdat de gemeente ten alle tijden moet beschikken over actuele werktekeningen/plattegronden.
Tim Mark Want het is dan wel een tijdelijke situatie, met de huidige stand van zaken wel een situatie die tijdelijk is voor een aantal jaren Helaas zijn dit soort tijdelijke situaties erg typerend voor de Efteling geworden. De omgeving van de Python is slechts een van de vele voorbeelden. Met zulke enorme winsten die het park maakt, zou het mooi zijn als er toch iets meer wordt doorgepakt soms.
Trollenbol Aparte keuze wel om de oude stijl track na te maken. Of gaan ze ook uitleggen waarom die superieur is aan de nieuwe? 🙂
Loetwiek Marvin Marvin Aanvraag vergunning voor het realiseren van een kleinschalige horecalocatie aan Europalaan 1 te Kaatsheuvel Ontvangen aanvraag omgevingsvergunning(en): Europalaan 1, 5171 KW Kaatsheuvel, het realiseren van een kleinschalige horecalocatie (luikverkoop) (0809Z2300755 ontvangen 05-06-2023) Mogelijk heb ik niet precies genoeg de boel in de gaten gehouden, maar zou het niet voor 't Koetshuys kunnen zijn? Ik kan me niet herinneren dat ik hiervoor een vergunning of bouwtekening voorbij heb zien komen.
JaylonToverlandgek Loetwiek Volgensmij is dat wel voor het koetshuis of hoe je dat spelt want daar is nog geen vergunning voor aangevraagd
Dutch23 We kunnen deze zomer dansjes doen in Ruigrijk. Ik vind het wel toepasselijk om het in Ruigrijk te doen, waar jongeren toch het meeste blijven hangen.
Geertmans Dutch23 wat een naam ook sterkstaaltjestaalkrachtshow...... met dj dizzy??? dit beloofd de meest cringe flop ooit te worden
Xivarti Geertmans ben sowieso wel benieuwd naar de muziek die afgespeeld gaat worden, en of dat dan op bepaalde tijden is.
BlueSpirit Tsja, over de inhoud moeten we even afwachten, maar ik vermoed dat het vrij kinderlijk zal zijn. Het podium vind ik er overigens wel tof uit zien. Zeker met die track. Zou ook tof zijn als ingang voor de Python zelf 😉
QDude24 Dat podium heeft al meer theming dan de Python zelf. Hopelijk komt die animatronic later bij de ride 😉
Pretparkgenot Bij de Python zelf moeten we het nog altijd doen met een Praxis tuinhuisje, schapenhekjes en Heras-hekwerk in de wachtrij.
Japio Meh, ze waren de afgelopen jaren net afgestapt van de simpele dj of b-artiest. Zulk entertainment is ook helemaal geen meerwaarde meer. Wel toen dat op zichzelf de bezoekers nog moest trekken, maar nu komen de mensen toch al om lang van de Efteling te genieten en is entertainment dat doorgaat op de themabeleving die al bestaat van grotere meerwaarde denk ik.
R013 Japio Zo’n zomerpodium juich ik alleen maar toe, brengt sfeer. Niet alles hoeft van mij in thema. De 7 zomer avonden waren in mijn optiek veel beter dan het huidige aanbod in de zomer , mede door dit soort acts.
Station-de-Oost Een podium van track, waar de tracks gedraaid worden uit de platenkoffer van Dizzy. Whoop Whoop! Podium ziet er wel goed uit. Op de tekening. Benieuwd naar de (verdere) uitvoering.
QDude24 Die nep track van het podium, met een robotslang van track. Zou dat eigenlijk niet ook een cool idee zijn voor een thema van de Python? Verwerf de baan zelf in het verhaal
Pretparkgenot QDude24 Dat is toch al het idee. Dat de witte baan de graat van een slang verbeeldt, hoewel dat met de vorige Arrow-track geloofwaardiger was.