Afgelopen vrijdag werden bij de Baron voor de indeling van de treinen geen bonnetjes uitgedeeld. In plaats daarvan werden de mensen voor rij 1 naar ploeg B gestuurd en de mensen voor rij 2 en 3 naar ploeg A. Bijna helemaal zoals het origineel bedoeld was dus. Dit ging echter wel per trein, waar de voorshow dus helemaal niet op bedacht is 😅 Dat had als gevolg dat bij het openen van de deuren naar het kleedlokaal de show ook meteen begon en halverwege de show de deuren naar het loonlokaal al open gingen en de voorshow dus ook zonder pardon afgekapt werd.
Hoewel ik het tof vind dat ze hier toch mee aan het proberen zijn (weg met de bonnetjes). Is het wel een beetje gek dat op de ervaring van de voorshow zo ingeleverd wordt. Voor mijzelf is dat niet zo heel erg want ik ken het verhaal toch al wel. Maar er kan altijd iemand zijn die gewoon een ticket heeft gekocht en maar eens in de paar jaar in de Efteling komt of misschien zelfs voor het eerst. Dan is dat toch wel zonde.. Dus ik zou zeggen lekker zo doortesten maar wel met grotere groepen in een keer zodat de show helemaal gedraaid kan worden.
Wellicht is het trouwens al langer maar het viel me ook op dat er langs de baan van de Baron op verschillende plekken groene buizen uit de grond steken. Waar zou dat voor zijn?
Daarnaast is inmiddels nog meer decor van het Caroussel Paleis verdwenen.
En tot slot nog een foto van het betonnen gebouw dat verscheen naast het theater wat waarschijnlijk met de warmte/koude opslag te maken zal hebben. Waar hopelijk snel ook wat aankleding op gaat verschijnen.