We zijn wel in aardig wat hotels geweest. Een korte impressie
Ling Bao: qua setting een mooi hotel maar gangen zijn erg donker. Het tapijt in de gang kan eigenlijk ook niet meer. Wel een fijn zwembad overigens. Ontbijt was een beetje karig maar we zaten in een apart gedeelte (ws door het anwb arrangement)
Bell Rock: je merkt wel dat het hotel wat ouder begint te worden. Warme kamers waarbij de airconditioning niet of amper lijkt te werken. Ontbijt is wel goed geregeld!
Colosseum : niet geslapen maar wel bezocht. Erg massaal, rumoerig en druk. Qua setting niet echt mijn ding...
Kronasar: iets te pretentieus wellicht, voelde mij soms een halve sloeber tussen al het volk wat net niet in galakleding rond liep. Goede kamers en hier is wel een airconditioning die goed werkt. Wel prijzig in alle opzichten. Zeer uitgebreid ontbijt en ideaal om te combineren met Rulantica.
Plopsahotel : Mooie foyer, redelijk duur maar wel goede kamers met een minibar en koffiezetapparaat. Ontbijt en diner zijn goed. De lift is al een attractie an sich 😅
Le Cite Suspendue : persoonlijke favoriet qua sfeer en setting. Erg ruim assortiment tijdens ontbijt en diner. Fijn dat de kinderen een aparte kamer hadden. Een aanrader. De andere twee hotels vond ik minder qua setting, de 3 Uilen had net zo goed een random Ibis hotel kunnen zijn.
Efteling hotel : we hadden de Hans en Grietje themasuite. Gewoon prima, ontbijt was wat minder maar dit kwam door de toen geldende coronamaatregelen.
Bosrijk: vind het gezelliger overkomen dan het Efteling Hotel. Ruime (familie)kamers met wederom een afgesloten slaapgedeelte voor de kinderen.