Heerlijke commercial. Ben heel benieuwd wat het gaat worden kwa drukte en chaos wanneer het park opent!

Kevinvdp Ben heel benieuwd wat het gaat worden kwa drukte en chaos wanneer het park opent!

Lange wachtrijen in de gloeiend hete zon. Het park lijkt me erg krap, dus geen feest om in de eerste maanden te bezoeken denk ik.

Kevinvdp heel benieuwd wat het gaat worden kwa drukte en chaos wanneer het park opent!

Ik wacht wel tot volgend jaar als de meerdaagse Universal passen ook meerdere bezoeken aan Epic Universe toestaan. 1 dag gaat echt niet genoeg zijn.

Ik heb vernomen dat “binnenkort” de dag en meerdere dagen tickets evenals vip/fastpass tickets online komen..

• Njit heeft hierop gereageerd.

Kevinvdp Ik heb vernomen

vernomen van wie en wat/waar ?

tuindwerg Ik zag een iets kortere versie van deze commercial inderdaad tijdens de Superbowl gisteravond op televisie.

Geen grap, voor dat spotje kun je ook een RMC Raptor kopen. Acht miljoen dollar per halve minuut en ze hadden ook nog de pech dat tegen de tijd dat ie langskwam de wedstrijd al ruimschoots beslist was.

Kevinvdp ik zie alleen Single Day in je screenshot. Multi-Day komen als het goed is pas in 2026 beschikbaar.

Dat stond in de reacties maar we gaan het allemaal meemaken.

• Njit vindt dit leuk.

Njit ik zie alleen Single Day in je screenshot. Multi-Day komen als het goed is pas in 2026 beschikbaar.

Ik kan me voorstellen dat je die tickets wel al "binnenkort" (laten we dat begrip heel ruim nemen) al kunt boeken.. maar wel pas voor datums in 2026.

• Njit heeft hierop gereageerd.

Coasterfrenzy initieel stond er op de pagina van ATD dat meerdaagse tickets voor Epic Universe in januari 2026 komen. Die tekst is later verwijderd.

Maar verwacht idd wel dat je deze in het najaar kan kopen.

Dit gecombineerd met de vliegende draken maakt dit gebied toch wel echt iets speciaal. Zou met niet verbazen als dit de favoriet is van de meeste jongere gasten.

JerryBubbles Hoewel de theming van dat gebied er wel erg basic uitziet. Dat zou van Disney (of zelfs de Efteling) niet geaccepteerd worden.

Markiewong Die zijn ondertussen al te koop, als je hier een datum vanaf 2026 kiest zie je dat je 14 dagen toegang krijgt tot Epic. En dat voor maar twee tientjes meer dan de prijzen van 2025 met 1 dag epic 😃.

ik zie het. Lijkt me de moeite waard om even te wachten 😎

Kevinvdp Ik weet dat ze het niet van plan zijn ofzo.. maar ik vraag me af of je door middel van een projectie op nevel niet daadwerkelijk zo'n soort portaal-effect zou kunnen creëeren voor een indoor-park zoals Sea World in Abu Dhabi. (of voor hier in de avond). Dat zou wel een cool effect zijn als je met portalen werkt.

Bioreconstruct is weer eens over het park gevlogen! Het gaat echt hard, veel gebieden zijn al bijna af. Een greep.

Het kasteen van Frankenstein is groot:

Maar niet zo groot als het showgebouw 😮

Darkmoor is sowieso al erg ver:

Wat ik wel erg jammer vind, is dat de spinning bijna helemaal omsloten wordt door veiligheidsnetten en hekken 🙁

Laatste hand gelegd aan de poort van het Mario land:

Harry Potter:

Veel meer foto's bij de bron uiteraard 🙂 https://bsky.app/profile/bioreconstruct.bsky.social