Scoobyboogie Er bestond al een kerstboom topic maar ik was benieuwd of er nog meer mensen zo gek zijn als ik om een kerst/winter dorpje te bouwen thuis. Bij mij is het ondertussen een beetje uit de hand gelopen van een paar huisjes van de Efteling tot een collectie met Lemax Halloween huisjes. Daarnaast probeer ik er meer parken en persoonlijke dingen in te verwerken zoals EuroMause, Disneyfiguren, of andere plekken waar ik geweest ben. Hier staat hij nog, dus wilde het graag een keer delen met jullie maar ik ben benieuwd of er nog meer mensen dit bouwen thuis!
Jules Fantastisch dit! Hier helaas niet de ruimte en de attributen om zoiets te doen, maar het lijkt me wel leuk.
_Marielle_ Wauw dat ziet er geweldig uit! 😍 Complimenten! Net zoals Jules heb ik ook geen ruimte voor een kerstdorp. Als ik die wel had, dan was er zeker wel een kerstdorp gekomen.
Daffie Hier op mijn telefoon alleen een "Making of" Maar wij hebben sinds enkele jaren een skidorp (skien is mijn andere passie). Dus alleen huisjes/poppetjes/tafereeltjes die passen bij een (Oostenrijks) skidorp.
Robkuh84 Leuk topic! Ondanks dat het toch al bijna weer tijd is om alles weer in dozen op te bergen, toch maar enkele foto's gemaakt. Ooit begonnen met wat huisjes van Lemax, maar al snel overgestapt op de Efteling collectie van Luville. Elk jaar haal ik er 1 nieuw sprookje bij en probeer ik het landschap nog verder bij te werken.