Goedemiddag, heeft iemand hier ervaring met het alleen meegaan met een groepsreis naar Orlando ?
Alleen naar Orlando groepsreis
Nee, maar wel een goede vraag. Ik ben benieuwd naar de ervaringen.
Geen ervaring met een groepsreis. Ik ben wel eens alleen gereisd. Dat had ik via zo'n persoonlijk reisbureau gedaan. Met anderen is denk ik ook erg leuk maar in mijn eentje heb ik mij ook goed vermaakt.
Heb je een bepaalde groepsreis op het oog? Wellicht kunnen ze je inzicht geven in het gezelschap wat zich al aangemeld heeft?
KevinRollercoaster27
Ik kan niet specifiek reageren op een reis naar Orlando, aangezien ik die nooit gedaan heb. Maar ik heb wel meerdere keren alleen een groepsreis gemaakt (dat klinkt lekker tegenstrijdig ) En heb daar nooit een negatief gevoel bij gehad.
je kan zelf goed bepalen of je samen of alleen op stap wil. De ene dag loop ik met de groep mee, de andere dag lekker in m'n uppie.
Het ligt ook een beetje aan jezelf natuurlijk, de een kan makkelijker met een onbekende groep op stap, of juist alleen, dan de ander.
Ik ben afgelopen september met www.TravelOrlando.nl naar Orlando geweest. Erg goede ervaring mee gehad!
Goede reisleiders van begin tot eind, onbeperkt toegang tot alle disneyparken. Prachtige villa.
Ik kan niet spreken of een specifieke reis naar Orlando, maar ik kan wel vertellen dat ik in het begin van mijn tijd op Themepark veel fijne mensen ontmoet heb tijdens reizen en meetings. Het hangt er dus van af hoe je zelf bent, sta je er voor open of blijf je gesloten.
Jeroeen o wow, ik had echt geen idee dat dit kon. Site ziet er goed uit, maar je moet wel snel boeken zie ik voor 2023. Veel is al uitverkocht. 2295,- voor 15 dagen? Is dat goedkoop of duur? Ik heb geen idee.
Jailsamer ja tis maar net hoe je budget is. Maar voor wat je allemaal krijgt vindt ik t een prima prijs.
Onbeperkt vervoer, tussen parken (als je universal studios bij boekt wordt je gewoon afgezet daar) reisleiding vanaf Schiphol tot terugkomst. Maar ook naar andere uitstapjes. Je bent niet afhankelijk van bus vervoer, je hebt gewoon eigen vervoer.
Tijdens t verblijf heb je een villa met je groep. Incl zwembad. Ook als je ergens anders heen wilt kan je dat overleggen met de reisleiders. En vrijwel niks is te gek. Echt hele goeie ervaring gehad met deze organisatie. En nu met dikke heimwee op de bank thuis!
Poehh bedankt voor de tip @Jeroeen, misschien toch maar eens mijn eerste pelgrimage naar Orlando in 2023 gaan maken en mijn username eer aan doen.
Afgelopen september ben ik met een groepsreis via Florivida naar Orlando geweest. Hierbij reisde ik ook in mijn eentje. Dit is erg goed bevallen. Een groot deel van de groep reisde alleen en je merkte dat er al snel groepjes ontstonden die samen de parken in gingen. Maar je was uiteraard ook gewoon vrij om zelf op pad te gaan.
Ik heb hier ook hele goede ervaring mee en het is zeker aan te raden!
Bedankt allemaal voor de reacties, is wel spannend om alleen naar Orlando te gaan… ook al ben je met een groep. Maar aan de reacties te lezen vormt er snel een leuke groep.
KevinRollercoaster27 Heel veel plezier...en laat weten hoe het was.
Ik ben niet onbevooroordeeld maar met onze reisorganisatie Florivida bieden we ook meerdere groepsreizen aan. Zie hierboven het verhaal van @Frankvp . Met toestemming van de Admins plaats ik die hier ook zo nu en dan op het forum. Bij onze reizen is altijd een flink deel alleengaande reizigers en dat werkt perfect. Er worden snel vriendschappen gesloten, al is er volledige vrijheid voor het wel of niet deelnemen aan gezamenlijke activiteiten en tours die we organiseren.
In tegenstelling tot andere aanbieders bestaan onze reizen uit hotels dicht bij de parken en ín de Disney bubbel, zodat je privacy hebt wanneer je dat wil, en op eigen gelegenheid en tijdstip van en naar de parken kunt, door gebruik te maken van de shutlleservices of het Disney transport systeem.
Voor vragen? let me know!