Hier staat hij ook! We zijn 2 avonden op pad geweest voor een kunstkerstboom, maar het viel toch allemaal wat tegen. Dus maar weer een echte meegenomen 😁 hier al jaren echt klassieke ballen er in. Mooi gedecoreerd in rood, zilver, groen, parelmoer en goud. Er mag niks anders in qua kleuren en ook geen rare ballen, zoals kroketten, eenhoorns, flamingo enz. Alles moet ook echt glas zijn. Alleen de Candy canes zijn van plastic 😊 er zitten 30 lampjes in, flikkerende kaarsjes. Dochter heeft de little people kerststal nog er bij gezet.
Verder weinig zin om de rest van de decoraties neer te zetten. Ik heb heel veel kerstspullen van Villeroy & Boch. Normaal zet ik dat in de vitrinekast enz, maar heb de puf er niet voor dit jaar. Alleen de adventskalender staat er. Verder moet ik de kerstlego nog in elkaar zetten. Die zet ik dan wel neer en de verlichting buiten. Het raam aan de voorkant van het huis heeft weer een kerststicker er op zitten en vandaag hang ik de krans nog aan de voordeur. Dat was het wel weer 😊