CoasterBrabo Geen downtime, fantastische lay-out, megaveel airtime, toffe inversies.
- Die baan heeft meer downtime dan je denkt en een enorm slechte operation procedure, want RMC
- Layout is ok, heeft geinige elementen maar ook een paar "saaie" plekken. Tweede helft is naar mijn mening daarom ook de betere helft.
- De airtime is goed, voordat je het begint te merken aan je benen. Ben zelf meer fan van sustained airtime, maar ieder zijn ding natuurlijk.
- De uphill barrel roll is het leukste vind ik, gevolgd door de 270° Double Inverting Corner Stall die basically aanvoelt als 1 inversie. Dan heb je nog een glorified 0G-Roll en een element waarvan je niet echt het gevoel hebt dat het er eentje is.
Ben het met je eens dat het een goede achtbaan is, heeft ook een tijd hoog gestaan bij me, maar heb dan uiteindelijk beseft dat ie ook enkel zo hoog stond door dat ik de eerste keren zo verbaasd was. En tja, dat wow effect was er dan natuurlijk de laatste keer wel al een beetje aan het afgaan voor mij, zeker na het berijden van bijvoorbeeld Kärnan of Kondaa, zou zelfs F.L.Y. erboven zetten als het niet aan die vest restraints lag. Werd dan inderdaad net wat te hard opgehyped voor wat het eigenlijk was, maar iedereen zijn mening natuurlijk.