Leuk! Ik ga mee
Pretpark.club meet-up Phantasialand - 26 November - Inschrijving!
Voor de mensen die nog geen ticket kochten… De prijs voor de 26e is momenteel aangepast naar de originele ticketprijs. Het is onbekend of deze morgen weer omlaag gaat.
Mocht je nog geen ticket gekocht hebben dan bestaat de kans dat je te laat bent
John Voor de mensen die nog geen ticket kochten… De prijs voor de 26e is momenteel aangepast naar de originele ticketprijs. Het is onbekend of deze morgen weer omlaag gaat.
Mocht je nog geen ticket gekocht hebben dan bestaat de kans dat je te laat bent
Wat shit! Ik wilde inderdaad nu net een kaartje kopen en me aanmelden. Super shit. Ik denk er nog even over of ik nu wel mee ga.
Via ANWB is het mogelijk om tickets te kopen met 8 euro ledenvoordeel!
Ik ga ook mee!
Hier hetzelfde probleem. We willen absoluut wel mee, maar nu we toch geen kaartjes vooraf kunnen kopen wachten we even af wat het weer gaan doen … of wachten op de volgende kortingsactie.
Momenteel ligt de ticket pagina van het park eruit. Wellicht dat ze morgen met een nieuw mooi aanbod komen.
Ow niet goed opgelet ik zie dit nu pas voorbij komen.
Ik ga de 23e al met iemand
Ik ga ook graag mee! Samen met @Marita
Leuk dat jullie ook alsnog mee gaan naar PHL!! Helemaal gezellig!
- Bijgewerkt
Het lijkt er op dat de ANWB tickets maar tot en met 17 november te gebruiken zijn. Of doelen ze daarmee op het einde van het zomerseizoen? Niet dat we dadelijk nog kaartjes kopen en pech hebben Edit: volgens de voorwaarden is het echt maar tot 17 november dus pas op!
Ik zal er ook zijn . Ik heb het net even opgezocht, en het is vrij vlot te doen met het OV vanuit Maastricht. (maar als iemand vanuit die regio met de auto komt, laat dan alsnog iets weten in in het vervoer topic, thx
).
Aanwezig!
Holy shit, hoe tof is dit, we zitten al op 39 mensen!! Gezellig hoor mensen, helemaal zin in!
Voor mensen die nog geen tickets hebben. Vanaf 8 november kan je wellicht via funtickets.be nog met een beetje korting tickets kopen.
Ik ben er ook bij, neem ook een introducé mee. Even old school weer eens een meeting doen!
Vriend_van_de_club Bedankt voor de tip, scheelde toch mooi €10,- per kaartje!
OlympiaLooping Ik ben er ook bij, neem ook een introducé mee. Even old school weer eens een meeting doen!
Heb je ook een naam van de introducé? Scheelt weer bij het maken van de badges!