Pretparkgenot In aanloop naar de IAAPA Expo Europe 2022 (vroeger EAS) presenteert Intamin een hoop nieuwigheden. Eergisteren kondigden ze de Motion Tower aan en nu de 'LSM Vertical Coaster'. De kleine variant De medium variant De grote variant
Erik Deze concepten heb ik al eens langs zien komen. Al snap ik wel dat Intamin ze opnieuw boost. Lijken mij prima baantjes waarmee ze kunnen concurreren tegen Premier Rides en Gerstlauer.
RickMarkestein Sterker nog, de 'small' variant is Sandy's Blasting Bronco welke in die mall in New Jersey staat zonder draaischijf. Nog steeds leuke tegenhangers van een Sky Rocket maar daar blijft het ook bij.
Eftelflags RickMarkestein En daar hoor je toch wel goede reacties over. Lijken mij toffe baantjes voor de wat kleinere parken met beperkt budget.
Jaspert Jules Die mening deel ik ook wel. Denk ook dat als dit een beetje gaat lopen, de kleinste versie het populairst zal blijken.
Martin Met de huidige grondstofprijzen kan er best wel wat interesse voor zijn, niet gek dat ze ook zulke modellen introduceren.
Coasterfrenzy De kleinste versie is nogthans het meeste een kopie van de Sky Rocket (weet even niet meer welk nummer er bij hoort).. Maar inderdaad: Niet voor niets dat de Sky Rocket redelijk goed verkoopt. Het is compact een geeft een goede rit.