Operations zijn goed, en dat terwijl het de eerste volle dag open is. Pixarus heeft een lagere capaciteit, maar loopt toch redelijk snel door. Het uitzicht op Fenix maakt veel goed en ook de scène voordat je de attractie betreedt ziet er prachtig uit.
De capaciteit van Dragonwatch is het beste, mede door de single riders line. Ook hier een leuke pre-show met instructies van Merlijn. Het weer is niet al te best vandaag, dus ik kom graag nog eens terug om het gebied tijdens een lange zomeravond.
The Flaming Feather heeft nieuw terras meubilair en de kiosk daarnaast dus een nieuw menu, ook hier zie je direct dat de uitbreiding dat een positieve impuls geeft.
Ik vind het een geslaagde upgrade, alles is geweldig in detail uitgewerkt zoals we van Toverland kennen. Ja, de kleuren zijn wat feller en minder grijs, maar het stoort voor mij niet. Wel vind ik het jammer dat er sommige camera’s, spots en luidsprekers niet zijn weggewerkt. Je ziet soms nog kabels etc lopen, maar dat kan ook de haast zijn. Hopelijk pakken ze dat nog op.