Progress de Fenix gaat alleen op 1 stuk over de wachtrij de rest is er langs

Robque als hier stuc tegenaan moet dan had ik wel een vlakkere achterkant verwacht eerlijk gezegd. En volgens mij is dit gegalvaniseerd waardoor je dat niet in je stuc wilt hebben. Want daarvoor heb je volgens mij gaaswerk nodig dat niet behandeld is en dus flink roestig zal zijn.

• Zingo heeft hierop gereageerd.

Progress Toch vraag ik me nog steeds af of ze wegkomen zonder netten boven de wachtrij (voor eventuele objecten die uit Fenix vallen). De kans dat zoiets gebeurt is natuurlijk klein, maar je wil het wel vermijden.

Ik denk dat dat wel mee gaat vallen. Er is zoals gezegd maar een klein stukje waar de baan over het pad zal gaan en verder gaat hij er vooral langs. Er zijn wel meer achtbanen die dat hebben zonder het gebruik van netten 🙂

• mikeee heeft hierop gereageerd.

Marvin Bij de BoosterBike loop je er ook onder door en daar zijn ook geen netten.

Michael

Niet helemaal, het ligt er natuurlijk aan hoe het ingehuurde bedrijf het stucwerk maakt. Als het spuitbeton wordt is het gaas wat nu geplaatst is gewoon werkbaar. Hieronder is een foto van de booth van PetroArt van de IAAPA Expo in Londen. Ze vertelde daarbij dat een van de belangrijkste onderdelen het net is was ze gebruiken aangezien dat bepaald hoe goed het beton hecht en hoeveel materiaal ze nodig hebben. Daarop is zoals je ziet een vrij dunne betonlaag aan te brengen om te schilderen/stucen. Kortom, ik denk dat dit gewoon de basis kan zijn voor stucwerk.

Stucwerk lijkt mij ook waarschijnlijker… wat blijft er van planten over zo vlak langs een wachtrij? Mensen die zich staan te vervelen gaan daar de blaadjes vanaf trekken.

Goed nieuws voor morgen, zojuist om 16:00 is Fenix al geopend. Toch een dagje eerder dan gepland! 😁

• Niek heeft hierop gereageerd.
        • Jordy vindt dit leuk.

Ik denk nu nog meer dat hierdoor Avalon extra levendig wordt. Heel cool.

Bij de geruchten van Pixarus in de helix was ik helemaal geen fan van het idee… ik moet toch zeggen dat ik daar van terug kom! Dit is een behoorlijke near-miss upgrade voor Fenix en een unieke locatie voor een flat! Felle kleuren? Rust weg uit Avalon? Misschien wel.. maar dat nou net wat het nodig had! Alle rides die hier gaan verschijnen heeft het gebied op de betreffende locaties en thema gebied nodig. En die kleuren? Dat zal zijn tijd nodig hebben. Chspeau!

Wat een prachtige verhouding is dit ten opzichte van elkaar. Dit wordt echt gaaf!

Fijn om te zien dat er toch nog in de vijver gewerkt word, ondanks dat de werkzaamheden bij Pixarus gestopt zijn in verband met Halloween.

Dank voor de prachtige foto’s iedereen, 22 oktober ga ik naar Halloween en wanneer de werkzaamheden hervat worden ga ik ook weer fotograferen!

Dat wordt echt een supervette fly by langs de nieuwe flatride 😎😎

Wat een toffe uitbreiding van het gebied zeg! Ondanks ik in eerste instantie niet gelijk enthousiast werd van een attractie in een bocht vind ik het er nu toch wel heel erg tof uit zien 😀 Vooral de near-miss vanuit de achtbaan gaat een heel tof nieuwe element worden.

Gisteren tijdens Halloween een ritje Fenix gedaan, en dat platform is echt een onwijze aanwinst voor de ritbeleving van Fenix! Ja raast er zo snel langs, wat een onwijs gevoel van snelheid geeft. Omdat de helling met het verloop van de baan meeloopt valt de headchopper wel mee, maar zeker op de rechtervleugel is het echt een heel vette toevoeging.

Gister ook een rondje Fenix en denk dat de plaats van pixarus is juist gekozen is voor de near miss, ik vind het wel iets hebben ondanks dat het nog niet klaar is. Ook is me opgevallen dat die partij stenen die er stond in de helix verplaatst zijn naar de laatste helix, zouden ze daar dan dit zo neer zetten als op de andere plek?

Ik weet het nog niet, je vliegt echt alleen langs het blok lijkt, en niet echt om de ride zelf. Dat is wel zonde.

broodje123 bij uitkomst van de immelman krijg je wel een mooie near miss denk ik. In het park is t ook totaal niet storend kwa locatie, ik ben iig fan!