BSloan Anders ik wel, ik snap nog steeds niet dat de Efteling niet meedoet met het Halloween gebeuren.
Als de Efteling ergens in uitblinkt is het wel iets unieks neerzetten met entertainment.
En het hoeft niet zo heftig eng overal zoals in andere parken, maar meer gericht op families en een spooky sfeer is al heel leuk.
Het sprookjesbos is prima voor een laagdrempelige “griezelige” party voor alle leeftijden.
Dan bij de Baron of omgeving van de Fata Morgana iets meer gericht op tieners maar dan ook daar geen gorefest.
En het gebied bij de Python is dan een gebied waar all out word gegaan met scares.
Ook in de toekomst vermoed ik dat rondom Dans Macabre het gebied zich bij uitstek gaat lenen voor het Halloween thema.
Want het zag er toch tof uit allemaal in de laatste nacht wat ik kon beoordelen op de diverse videos.
Maar goed ik draaf door haha.
Ik heb genoten van alle verslagen en (officiële) filmpjes,echt een waardig afscheid voor deze attractie.
Dus ik krijg steeds meer goede hoop dat het met de nieuwe attractie zeker goed gaat komen.