Ik ben er twee weken geleden op zaterdag geweest, vooral Heidi the Ride en de K3 Rollercoaster en de Super Splash waren erg druk. De Super Splash zou ik persoonlijk overslaan, daar zouden we 30 minuten wachtrij hebben, die uiteindelijk bijna 1,30 uur werd.
Ride to Happiness was gedurende de dag NIET druk, max 20 minuten wachten was het hoogtepunt zag ik in de app, zelf nog geen 10 minuten gewacht.
De horeca zou ik persoonlijk ook overslaan, en ze spreken voornamelijk Frans, zowel bij de frietkraam als Mr Spaghetti een hoop gedoe om een bestelling te doen, en uiteindelijk best wel wat verkeerd gegaan en veel dubbel gekregen.
2 spaghetti’s en 2 drankjes 38 euro, flesje water 5,49 inclusief statiegeld… Frozen Fanta (slushpuppy met koolzuur) 7,50…
Ook meegemaakt dat de betaal automaat niet werkte bij een kraampje, de caissière deed ook gewoon vrij weinig toen het bij mij en mijn vriendin niet werkte, ze sprak ook alleen Frans, toen ik vroeg of ze Engels sprakte knikte ze nee, toen we weg liepen na het geklungel wist ze ineens wel in het Engels te vertellen dat ze vaker problemen had met de automaat…
Sorry dat ik negatief ben, maar het park zelf is echt gewoon geweldig, en ik heb heimwee naar 2 weken terug, eerlijk waar! In de ochtend als ze het park opstarten (je kunt voor 10 uur naar binnen) hoor je alle karakters in NL/Vlaams/Frans je een fijne dag toewensen doormiddel van zang en liedjes, prachtig! En bovendien is het erg schoon en netjes, en het personeel staat te ploeteren voor een paar centen per uur (ik heb gelezen dat mensen de operations tegen vonden vallen) maar ze staan daar met 1 of soms maximaal 2 personen veel werk te verrichten, respect!
Oja, wij hebben toen een overnachting gehad in een B&B in Frankrijk, in Quaedypre, 92 euro inclusief “Frans ontbijt” maar verder super netjes. Op 20 minuten afstand van Plopsaland de Panne.