Dutch23 Het gaat de laatste weken niet zo heel snel meer aan de buitenkant, maar het dak maakt weer enigszins progressie: Bron: Jeroen
Geertmans op nieuwe concept art die zojuist gedeeld is door de efteling is te zien dat de overkapping aan de serre nog zeker niet geschrapt is.
Joordi Geertmans zo te zien hebben ze de overkapping op de 1e etage wel geschrapt en op de begane grond niet.
Markiewong Joordi Die zit er nog steeds in, maar heeft alleen niet meer een gebogen dak zoals in het eerste concept art. Zie hier hetzelfde aanzicht:
MM21 Ik ben benieuwd of we binnenkort wat beelden gaan zien van het interieur van het hotel. Op de site zag ik deze foto’s staan. Ik wordt hier heel blij van! Het oogt enorm chique met het rood en goud.
BlueSpirit Waarom zouden ze de digitale sleutel van de Efteling App eruit gooien? Nee, dit zijn enkel sfeerbeelden voor de wervingscampagne.
JrmWrm Er zit ook geen baard aan deze sleutels, of nou ja alleen een blokje. Dus dit zijn inderdaad nepperts voor een mooi plaatje. Echte sleutels zullen het niet worden maar ik vind het niet ondenkbaar dat ze idd dergelijke sleutels met een chip erin zullen hebben naast de digitale sleutel in de app.
Rky1989 Het is even wennen dat koperen groene dak, maar toch wel gaaf. Doet me denken aan slot frederiksborg in Denenmarken.
Japio Het ziet er goed uit inderdaad, ik ben alleen nog geen fan van het inschaduwen. Het had hier van mij best wat strakker mogen blijven zoals je vaker bij die statige gebouwen in grote steden ziet.
Michael De daken erop geeft het gebouw echt ineens smoel. Toen ik vrijdag aangelopen kwam was het voor het eerst ook eigenlijk wel jammer dat de prominente torens aan de voor- en achterkant zijn geschrapt.