Bembom Wel jammer dat er in de avond als het park gesloten is niet veel te doen is voor mensen die overnachten.
Ik had dit 15 jaar geleden ook op kunnen schrijven, maar inmiddels wat jaren en een gezin verder zie ik in dat het maar de vraag is of zoveel entertainment wel nodig is.
Een gemiddeld gezin is namelijk al best moe na een dag pretpark. En bij jonge gezinnen heb je ook gewoon de kinderen die naar bed moeten.
Ik merk dat we tegenwoordig helemaal niet zo’n behoefte hebben aan veel entertainment als we een resort bezoeken (EP, Parc Asterix, Plopsa. Phantasialand).
We bezoeken het park, eten daarna uitgebreid in een van de restaurants (waarbij de kinderen zich altijd wel in het hotel vermaken en wij wat langer tafelen) doen -als we al de energie hebben- nog een drankje in een bar en gaan naar bed.
En gezien het gros van de bezoekers gezinnen zijn vraag ik me serieus af of er écht wel zoveel behoefte is aan allemaal vermaak in de avond.
Ik zou het nog steeds toejuichen hoor, maar je moet een hoop niet-gezinnen trekken als resortgast wil je het denk ik rendabel krijgen.