Naomi_DLP Hee iedereen, even een vraagje. Waar in de Efteling kun je ontbijten voor het park open gaat?
Audrey Bosrijk, Loonsche Land of Efteling Hotel. Even het contact center bellen om te reserveren. Wil je goedkoop ontbijten dan zal ik lekker naar 't dorp in Kaatsheuvel rijden.
Naomi_DLP Audrey neem aan dat je daar niet kunt ontbijten als je er niet verblijft? Heb het contactcenter gepoogd te bellen, maar er was een wachttijd van een halfuur..
Audrey Ja hoor, als er plek is kan dat gewoon. Tenzij nu de spelregels veranderd zijn sinds ik er weg ben (half 2019).
MisterDream Polles keuken kan je vanaf het park open is ook ontbijten. Een glas fruitsap, yoghurt en keuze uit mini pancakes en koffies 👌👌
Naomi_DLP MisterDream had inderdaad ergens gelezen dat ze dat niet meer doen helaas.. maar dat klopt dus Timmmvs ?
Arathonk Timmmvs sinds wanneer niet? Ik dacht ook dat dat nog steeds kon.. Maar het staat inderdaad niet op de online menukaart.
MisterDream Timmmvs Nochtans begin dit jaar een paar keer geweest en het gedaan 😉 Prijs rond de 10 euro. Het kan zijn dat het nu niet meer is, maar ik kon het ook maar voorstellen hé ☺
Arathonk Timmmvs Heel erg zonde, ik deed dat toch wel regelmatig, scheelt ook een stuk inkomen.. Het was altijd ideaal om voor park opening lekker te kunnen ontbijten, dat doen we nu dan maar thuis.