luckyrik28 Al sinds 2020 hebben @wouterh en ik het idee om een trip door Denemarken te maken. Plannen waren al gemaakt en vrij ervoor gemaakt, hotels waren al gereserveerd voor de parken die we wilden doen. Maar toen kwam Corona roet in het eten gooien en kwam deze trip voor uiteindelijk 2 jaar later. Net na alle maatregelingen waren losgelaten hebben we hotels geboekt en een planning gemaakt om rustig pretparken te bezoeken en wat biertjes te kunnen drinken. En dan was het vrijdag 27 Mei en tijd voor onze laatste park in Denemarken die we gingen bezoeken. We waren op tijd in BonBon-Land en het zou geen droge dag worden dus ook niet erg druk. We waren vrij snel in het park alleen parkeren gaat hier anders dan andere parken, je moet een qr code scannen om je kenteken in te dienen en dan betalen via creditcard. Toen waren we binnen en gingen we zo snel mogelijk credits aftikken die ze hier hebben. Aangezien het die middag zou gaan regenen dan kun je alles droog doen. Eerste achtbaan van het park was: Hundeprutten een Zierer Force baantje met een simpele layout. Het thema vond ik interessanter namelijk honden scheetjes. Maar dit park is in handen van een snoepmerk die dit soort snoepjes verkoopt. Leuke rit en snelle eerste achtbaan in de pocket. Daarna door naar Vild-Svinet de allereerste Gerstlauer Eurofighter op de planeet. En de enige achtbaan dat over de kop gaat hier in dit park. Ik vond het een soepele achtbaan voor een Eurofighter en leuke aparte layout. Zat zelfs wat airtime in. Naast de wilde zwijnen baan lag de Gerstlauer Spinning coaster namelijk Hankatten. Waar we deze trip genoeg spinners hebben gedaan en amper hadden gespind maakte deze baan alles goed. Dit was wel de heftigste normale spinning coaster die ik ooit heb gedaan. Met zijn 2en aan een kant zitten werkt ook nog mee en dan ga je hard en zie je de wereld aan je voorbij vliegen heerlijk. Als laatste achtbaan was Viktor Vandorm aan de beurt. Een hele lange Zierer Tivoli die ook nog eens twee rondes reed. Leuke baan maar toen begon het nog eens keihard te regenen en is het toch wat minder. Nou de bingo is binnen en toen wilde we Svend Svingarm doen en we zaten net en toen begon het te onweren oftewel we moesten er weer uit vanwege veiligheid. Toen dan toch maar een koffie gehaald en rustig opgedronken. En toen het regenen niet minder werd besloten we maar om alvast naar ons volgende hotel te rijden in Duitsland want morgen stond nog een dagje Hansa Park op het programma. Daar staat hiervan al een Tripreport dus dit is de laatste trip report van de Denemarken trip. We hebben het heerlijk gehad en genoten van de achtbanen en andere attracties. Bedankt voor het lezen