Hey allemaal.

Ik zit momenteel met mijn handen in het weinige haar wat ik nog heb.
Zojuist heb ik 2 tickets gekocht voor Phantasialand met datum. Echter heb ik met mijn stomme kop dinsdag 7 juni aangeklikt terwijl dit maandag 6 juni moet zijn.

Ik heb Phantasialand zojuist al gemaild met de uitleg en vraag wat zij kunnen betekenen en of ik misschien toch met een ticket van de 7e op de 6e kan komen.. Echter is het nog afwachten op antwoord.
Bellen was helaas tot 17:30, dus bel morgen nogmaals.

Hebben jullie enig idee hoe coulant Phantasialand is hierin? Of is het wellicht mogelijk om gewoon de 6e te gaan met een ticket op datum van de 7e?

Graag wacht ik jullie antwoorden af!

Mocht dit topic niet juist zijn dan gelieve te verwijderen.

Thanks!

Groet,
Leon

• MrRC heeft hierop gereageerd.

Duckface Of is het wellicht mogelijk om gewoon de 6e te gaan met een ticket op datum van de 7e?

Dat is helemaal een slecht idee. Best grote kans dat je helemaal niet wordt binnen gelaten.

Hoe coulant ze zijn of ze willen omboeken, tijdens de coronaperiode (toen ze soms open waren) was het geen probleem. Heb zelf 3x moeten omboeken omdat ze toen steeds op de gekozen datum dicht waren.

Thanks voor je antwoord! Dan ga ik het zeker niet wagen om 6e te gaan met een andere dag ticket.

Morgen dan maar bellen 🙂

• MrRC vindt dit leuk.

Zolang je geen abonnementhouder bent en geld wil gaan spenderen zullen ze wel erg coulant zijn.

Lees de tickets even, meestal staan daar wat omboekingsregels op vermeld.

Dag allemaal!

Zojuist contact gehad met Phantasialand. Met het opgeven van het reserveringsnummer zijn de tickets van dag gewijzigd.

Thanks voor het meedenken 🙂